Gå til innhold

veldig kåte


Trygve

Anbefalte innlegg

Hei, vi er et par som vil ha en ekstra mann i senga. Hun er 50 (ser ut som 29) og er lita og slank og veldig søt. Hun har ei trang og veldig deilig bollemus som hun virkelig kan bruke. Jeg er 53, normalt utseende og normalt utstyrt.

 

Vi vil helst ha en voksen man 45-60 år, han bør ha noenlude normal vekt, og sosialt hyggelig. Og han må være normalt viril. Vi vil helst møtes feks på et sted i Oslo, og se om kjemien stemmer, så får vi se hva som skjer etterpå.

 

Først vil vi utveksle meldinger og bilder. Håper det er noen seriøse mannfolk der ute som vil møte oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trygve! Vet du at da jeg fant annonsen deres så kjente jeg et sånt underlig sug i magen, fordi jeg fantaserte videre om at vi møttes og at vi fant tonen og at det ble en hyggelig fortsettelse...

Før jeg går videre og forteller alt mellom himmel og jord, så hadde det kanskje vært greit for meg å vite om dere ønsker en trekant med henne i sentrum, om du er bifil, eller kun fantaserer om å være

tilskuer når hun ligger med (meg)? Jeg er åpen for alt.

Jeg er 55 år, slank, ser yngre ut (sier alle) - har normal til stor kuk (18-20cm på godværsdager) - men et deilig kukhode. Er selv gift, men bor ikke med min kone. Vi er sammen av og til, og det hender jeg

fantaserer om at hun har andre menn, både når hun er på reiser, og hjemme hos seg selv, om nettene. Jeg elsker følelsen som oppstår ved tanken på at hun blir gjennomknullet og at hun slikker og suger

store, deilige mannekjønn...

Jeg er opptatt av både hygiene og sikker sex. Jeg er frisk som en fisk og håper det også gjelder dere.

Hører fra deg/dere. Klem fra rulin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 weeks later...
  • 8 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Hei på dere kjekk kåt mann på 40 år søker dere for spennende leker med henne i sentrum, kunne veldig gjerne tenke meg å prøve den deilige trange bollemusa hennes, da jeg har en stiv en som venter på henne! Bor i Akershus og kan gjerne møte dere i Oslo for å se om kjemien oss i mellom stemmer, noe jeg håper den gjør. Ta kontakt når dere har lest dette kåte hilsner fred71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trygve. Jeg er en godt voksen Bull. Bosatt på Sørlandet, men jobber mye i Oslo, og kan derfor greit passe inn et møte hvor vi kan sjekke ut hverandres kjemi. Bor også ofte på hotell der dersom dere trenger et nøytralt treffsted.

 

Jeg har erfaring med dette, og har vært sammen med par både der mannen deltar, og der han bare ser på.

 

Ta en titt på min profil. Der har jeg også lagt ut noen bilder.

 

Håper å få høre fra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

Mener at jeg skal kunne være en kandidat til denne rollen. Jeg er en oppegående mann på 53, normal både i kroppen og i toppen, men som tenner veldig på å ha sex sammen med flere, gjerne par som er trygge på seg og sitt forhold. Jeg er selv i et etablert forhold og lever ut denne siden av min seksualitet i det hemmelige. Jeg er ikke fra Oslo, men bor her hele uken gjennom i forbindelse med jobb. Har en del erfaring fra tilsvarende, også med medlemmer i dette forumet. Jeg er 100% hetrofil og her ingen grenser innenfor denne rammen. Er godt utstyrt fra naturens side (se profil) og har diskret plass i Oslo sentrum. Er ellers en omgjengelig, hyggelig og blid person som det er lett å komme i kontakt med. Dette er 100% seriøst ment fra min side og jeg håper det samme gjelder for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...