Gå til innhold

Par søker mann


Trygve

Anbefalte innlegg

Hei, vi er et par som vil ha en ekstra mann i senga. Hun er 50 (ser ut som 29) og er lita og slank og veldig søt. Hun har ei trang og veldig deilig bollemus som hun virkelig kan bruke. Jeg er 53, normalt utseende og normalt utstyrt.

 

Vi vil helst ha en voksen man 45-60 år, han bør ha noenlude normal vekt, og sosialt hyggelig. Og han må være normalt viril. Vi vil helst møtes feks på et sted i Oslo, og se om kjemien stemmer, så får vi se hva som skjer etterpå.

 

Først vil vi utveksle meldinger og bilder. Håper det er noen seriøse mannfolk der ute som vil møte oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Hei, vi er et par som vil ha en ekstra mann i senga. Hun er 50 (ser ut som 29) og er lita og slank og veldig søt. Hun har ei trang og veldig deilig bollemus som hun virkelig kan bruke. Jeg er 53, normalt utseende og normalt utstyrt.

 

Vi vil helst ha en voksen man 45-60 år, han bør ha noenlude normal vekt, og sosialt hyggelig. Og han må være normalt viril. Vi vil helst møtes feks på et sted i Oslo, og se om kjemien stemmer, så får vi se hva som skjer etterpå.

 

Først vil vi utveksle meldinger og bilder. Håper det er noen seriøse mannfolk der ute som vil møte oss.

 

Hei:) jeg skulle mer enn gjerne møtt dere, men jeg er kanskje litt i yngste laget for dere? Litt langt unna også, men hun hørtes utrolig deilig ut. Jeg elsker å ha sex med damer i den alderen som er sikker på seg selv og har erfaring. Hvis det hadde vært aktuellt for dere vil jeg sette stor pris på å møte dere neste gang jeg er i oslo, så kunne vi jo sett om kjemien stemmer, noe jeg er helt sikker på at den gjør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 weeks later...

Hei på dere, er ny på siden her i dag,... falt rett inn på deres innlegg, jeg er 46 år, jobber i Oslo bor 3 mil syd for byen, er velutrustet blid og utadvendt, tenner veldig på tanken med å kunne møte dere to. Send meg en noen ord da vel :-). klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 5 måneder senere...

Heisan.

 

Her kommeret lite tips til dere som svarer her.. sjekk litt datoer for når innlegg er lagt inn.. I dette tilfellet her så er det vel snart 2,5 år siden "Trygve" la inn posten..OG han/de har ikke vært pålogget her siden i juni 2010...

Det kan være en pekepinn om at det antakelig ikke er så aktuelt lengre å treffe de? :-)

 

Mvh T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Hint, hint... Annonsen er ca to år gammel og de som la inn annonsen har ikke vært aktive på nærmere to år. (I margen til venstre på selve profilen ser man siste aktivtet.)

 

se over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...