Gå til innhold

Ekte cuckold nå...


Vegard

Anbefalte innlegg

Kona mi og jeg har vært sammen en del år nå. De første årene var jeg kjempesjalu på de mennene hun hadde vært sammen med før meg, og hun bedyret ofte at hun aldri kunne tenke seg å ha sex med andre enn meg etter å ha truffet meg.

 

Av en eller annen merkelig grunn begynte jeg etter hvert å tenne på tanken at hun skulle ha sex med andre, men hun sa fortsatt at hun ikke trodde hun en gang kunne klare å ligge med noen andre. En dag traff hun imidlertid en gammel klassekompis på Facebook (en hun aldri hadde vært sammen med, men en hun visste hadde vært forelsket i henne), og ikke lenge etter ble det tydelig at hun gjerne kunne tilby seg å oppfylle "min" fantasi...

 

De traff hverandre og flørtet noen ganger, og plutselig en dag lå hun over hos ham. Hun hadde hatt sex med en annen enn meg! Og det uten problemer, snarere tvert imot! Hun fortalte meg etterpå at han hadde en utrolig tykk penis, og at han hadde kommet i henne tre ganger første kveld. Siden jeg har en liten penis (faktum, har t.o.m. blitt påpekt av to andre damer i fortiden) har dette vært et sårt punkt hos meg, men nå var det bare ekstra opphissende å tenke på at hun fikk noe stort. Og for første gang sa hun rett ut at hun synes min pikk er liten.

 

Elskeren hennes har hatt mer sex med henne enn meg de siste to årene nå, og hun eksperimenterer mer med ham enn det hun noen gang har gjort med meg. Alle mulige slags stillinger (også de jeg ikke er lang nok for), dildo, webcamsex og ikke minst svelging av sæd (i alle årene vi har vært sammen har hun ikke én eneste gang svelget min sæd). Elskerens sæd slurper hun i seg stadig vekk, virker det som, mens jeg knapt kan huske sist hun sugde meg...

 

Hun har en venninne (som også jeg kjenner godt) som hun har fortalt om sin elsker, og jeg vet at hun har skrytt av elskerens store lem. En gang venninnen var på besøk vet jeg at kona mi chattet med elskeren (som også venninnen kjenner), og jeg hørte de satt og kniste sammen.

 

For et halvt år siden fikk kona mi elsker nr. 2. Dette er også en ungdomskompis, og dama mi er temmelig betatt av ham. Han har ikke så stor penis som elsker nr. 1, men han er visstnok en gud med tunga (bedre tunge enn meg, som hun hittil har ment har vært den beste, og det er nesten litt ergerlig...).

 

Så nå driver hun på med å sjonglere to elskere som ikke vet om hverandre, og det blir mindre og mindre sex på meg. Venninnen har også fått vite om elsker nr. 2, og venninnen er nok overbevisst om at jeg ikke akkurat er en alfahann i senga... I ettermiddag fortalte kona mi meg at hun var ekstremt kåt, men at hun ikke giddet å ha sex med meg. Hun ville heller vente "på noe bedre", som hun sa. (Dvs. elskerne hennes.) På toppen av det hele sa hun i dag at hun har lyst på en til...

 

Jeg er ikke det misnte redd for at hun skal forlate meg, men jeg vet at hun foretrekker sex med andre menn enn meg. Snakker vi ekte humiliation og cuckold, eller...? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prins_charming

Grattis med at du har funnet plassen din i forholdet...

Håper for din del at fruen din fortsetter med å stille sin sult for mer og bedre pikk enn det du kan gi henne.

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist helg (fredag til søndag) tilbragte hun med elsker nr. 1, mandag lå hun over hos elsker nr.2. Tirsdag fikk jeg lov til å pule henne, mest for at hun ville "krysse av for" at hun har hatt sex med tre ulike menn på like mange dager... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo det som er en cuckolds lodd i livet...

 

Er det generelle regler for hva en kan kalle cuckold, for jeg og kjæresten min har ikke det slik. Vi har veldig mye sex, og han er heller ikke underlegen hele tiden. Det er det mest jeg som er .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer nok ikke å identifisere meg med "underlegenhet". Cleaning eller breeding, er for meg utenkelig. Gleden er først og fremst knyttet til å gjøre noe som er litt utenfor det normale, se henne nyte der og da.... Men først og fremst er det snakk om å nytte fantasier og faktiske opplevelser som stimuli i egen relasjon :-)

....ser at det er litt lite "cuckold" - men tror ikke de som har sex med henne lider av den grunn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Excite

Mannen her: Jeg personlig liker best sjalusien, selv om jeg får lov til å ha sex med andre kvinner, vil ikke det si at jeg blir noe mindre sjalu eller at det blir mindre spennende når hun er på vift. Jeg blir like ør i hodet og rådløs når hun drar ut døra.

 

Tror ikke det finnes en oppskrift på hva en cuckold er, for det finnes så utrolig mange "grader".

Håper ikke jeg støter noen av de hardcore cuckene her inne nå, for jeg har ALL verdens respekt til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke frustrerende at det blir så lite sex på deg? Runker du mye i stedet?

 

Har slett ikke noe imot å runke mens jeg ser på at fruen har deilig sex med en kåt mann som kan kunsten å tilfredsstille henne. For når vi er alene igjen så "erter" hun meg med at elskeren var bedre enn meg, slik at jeg blir såpass kåt at det blir et deilig knull av det. Så jeg håper jeg får avtalt noe med en ferie-elsker i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...