cuckoldpar Skrevet 17. mai 2010 Share Skrevet 17. mai 2010 kommenter gjerne ... Som dere ser består den IKKE dorulltesten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyLuke Skrevet 28. mai 2010 Share Skrevet 28. mai 2010 ... lovely ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Romsdal50 Skrevet 25. juni 2010 Share Skrevet 25. juni 2010 Har ikke tatt dorulltesten enda, men jeg tror ganske sikkert at det skal stikke ut et hode på andre enden av rullen Det er forresten mye man kan gjøre for å tilfredsstille en kvinne uten å bruke kuken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cuckold_bergen Skrevet 3. september 2010 Share Skrevet 3. september 2010 ja som å la en riktig mann få knulle henne, sånn at hun får kjenne hvordan en kuk kjennes ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamicare Skrevet 2. oktober 2010 Share Skrevet 2. oktober 2010 ja som å la en riktig mann få knulle henne, sånn at hun får kjenne hvordan en kuk kjennes ut. Nettopp! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eroen Skrevet 20. oktober 2010 Share Skrevet 20. oktober 2010 Var ikke mye å skryte av det derre...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomfmorten Skrevet 8. desember 2010 Share Skrevet 8. desember 2010 Skjønner godt at hun trenger skikkelig kuk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher68 Skrevet 8. desember 2010 Share Skrevet 8. desember 2010 Jeg synes dorulltesten er ganske håpløs egentlig.... den er jo for smal til at det går an å tre den ned over kuken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 8. desember 2010 Share Skrevet 8. desember 2010 Vel, vi kan jo prøve en ny test for de som er større. min er 17 i omkrets, og et melkeglass er 20. så, noen som har trøbbel med et melkeglass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotta Skrevet 1. januar 2011 Share Skrevet 1. januar 2011 Søt den da! Tror jeg holder meg unna dorulltesten jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Latex_Master Skrevet 30. desember 2012 Share Skrevet 30. desember 2012 smågutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leseren Skrevet 1. januar 2013 Share Skrevet 1. januar 2013 omtrent samme som min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lipsyl Skrevet 1. januar 2013 Share Skrevet 1. januar 2013 pinlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mikkemus Skrevet 5. januar 2013 Share Skrevet 5. januar 2013 Den er faktisk et par cm lengre enn min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Share Skrevet 5. januar 2013 Den er faktisk et par cm lengre enn min... Er det mulig ? Trodde ikke det fantes mindre. Er du også en hurtigspruter som han kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TrøttKjekkas Skrevet 7. februar 2013 Share Skrevet 7. februar 2013 What!? Får ikke min inn i en dorull en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrCruel Skrevet 6. mai 2013 Share Skrevet 6. mai 2013 Nei den får du ikke gjort mye ugang med. Jeg velger å tro at du er en god slikker for å kompensere for det der. Problemet med dorulltesten er å få pikken inn. Den er jo ikke akkurat grov den hylsa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.