cuckoldpar Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 kommenter gjerne ... Som dere ser består den IKKE dorulltesten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyLuke Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 ... lovely ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romsdal50 Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Har ikke tatt dorulltesten enda, men jeg tror ganske sikkert at det skal stikke ut et hode på andre enden av rullen Det er forresten mye man kan gjøre for å tilfredsstille en kvinne uten å bruke kuken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cuckold_bergen Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 ja som å la en riktig mann få knulle henne, sånn at hun får kjenne hvordan en kuk kjennes ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamicare Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 ja som å la en riktig mann få knulle henne, sånn at hun får kjenne hvordan en kuk kjennes ut. Nettopp! ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eroen Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Var ikke mye å skryte av det derre...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jomfmorten Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Skjønner godt at hun trenger skikkelig kuk:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisher68 Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Jeg synes dorulltesten er ganske håpløs egentlig.... den er jo for smal til at det går an å tre den ned over kuken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Vel, vi kan jo prøve en ny test for de som er større. min er 17 i omkrets, og et melkeglass er 20. så, noen som har trøbbel med et melkeglass? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotta Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 Søt den da! Tror jeg holder meg unna dorulltesten jeg også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Latex_Master Posted December 30, 2012 Share Posted December 30, 2012 smågutten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leseren Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 omtrent samme som min... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lipsyl Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 pinlig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikkemus Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Den er faktisk et par cm lengre enn min... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cuckoldpar Posted January 5, 2013 Author Share Posted January 5, 2013 Den er faktisk et par cm lengre enn min... Er det mulig ? Trodde ikke det fantes mindre. Er du også en hurtigspruter som han kanskje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TrøttKjekkas Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 What!? Får ikke min inn i en dorull en gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrCruel Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Nei den får du ikke gjort mye ugang med. Jeg velger å tro at du er en god slikker for å kompensere for det der. Problemet med dorulltesten er å få pikken inn. Den er jo ikke akkurat grov den hylsa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts