Gå til innhold

Chastity utstyr.


Sub40

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en bi sub som liker smerte og ydmykelse. Jeg trenger rad da jeg tenker a ga til anskaffelse av en kuklaas med eller uten urinvegs plug. Tenner ekstremt pa dette utstyret. Noen som bruker dette og som vil beskrive dette?

Endret av Sub40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig foretrekker jeg stålbur fremfor di i plast for langvaring bruk. Har selv gått 14 dager i strekk med et av typen på bildet uten problem. Komfortabelt å ha på, veier litt men det gjør ikke noe så lenge man bruker boxershorts. Avstanden mellom ringen og buret er noe av det viktigste. Er det for liten klaring vil du få problemer med gnag på baksiden av ballene. Jeg brukte også fuktighetskrem på ballene og ringen for å minske friksjonen.

Dette buret er i tillegg godt egnet med tanke på hygiene ved dusjing osv da det er såppas åpent som det er.

Anbefaler også å spyle tissen med buret på i dusjen etter toalettbesøk da det kan være vanskelig å komme til for å tørke vekk dråper med papir.

For kortvarig bruk kan jeg anbefale cellmate sin fjernstyrte kuklås. Her kan man velge hvem man vil gi kontrollen til. Keyholder må kun laste ned app og legge deg til og du mister da all kontroll over eget utstyr. Men velg keyholder med omhu. Den som er registrert som keyholder kan sette tidsbestemt låsing på opptill en måned eller noe slikt og dette kan ikke angres så her må man være litt forsiktig

Screenshot_20201124_011605_com.android.chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt prøving og feiling har jeg landet på to typer, en CB 6000 (small), original vel og merke, som fungerer helt fint til bruk i fra noen timer til f.eks. en helg. Opplever at baseringen (den rundt ballene) kan gnage litt da den er ganske tykk. Det fine med CB6000S er at det medfølger ulike ringer og "spacers" som gjør tilpasningen ganske mulig. 

Avanserte deretter til en tailormade Jailbird, fra maturemetal dott com (modell avbildet). Mottok et sett med div ringer (i plast) for å måle og tilpasse låsen, som ble laget på spesifikasjon. Ja, den er dyr, tung men sitter som et skudd og det at den veier litt pluss presser og klemmer på de riktige stedene gjør at jeg føler at junior er utsatt for nærmest konstant kjærtegn og lett stimuli, en ekstra bonus da den nettopp er forhindret fra å reagere naturlig på slikt. Den er godt egnet for langtids bruk (uker og måneder) men som med alt slikt utstyr, tas av frekvent for rengjøring, barbering og selvsagt smøring med silikonbasert glidemiddel for å forhindre tørrhet/sårhet. 

Begge låsene funker men min bedre halvdel digger den i stål. 

Enig med @brgbd, vær ytterst forsiktig med disse som har såkalt "urethral" tilbehør, det er nok risikosport selv om reklamen sier at det er enkelt og lettvint. JailBird.jpg.d10d21e56bff6ffec077c13462e93222.jpg

Endret av Ambivalent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...