CuckJ Skrevet 9. mai 2010 Share Skrevet 9. mai 2010 She really sexual, 35 year old, 178cm tall, likes oral and anal We living in Ulsteinvik, Møre og Romsdal Norsk oversettelse: Hun er veldig seksuell, 35 år gammel, 178cm lang, liker oral og analsex Vi bor i Ullsteinvik, Møre og Romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boytrondheim Skrevet 12. mai 2010 Share Skrevet 12. mai 2010 Mann fra Trondheim er interresert. Ta kontakt så kommer jeg en tur etter avtale :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyLuke Skrevet 25. mai 2010 Share Skrevet 25. mai 2010 ... any plans for visiting Oslo ? ... looking forward ... J P.S.: ... love oral too ... ... noen planer for å besøke Oslo? ... gleder meg ... J;) P.S.: ... elsker oral også ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passestor Skrevet 9. juni 2010 Share Skrevet 9. juni 2010 Hi I love to seduce your wife. Im living in Molde so I dont have to travel so far to take care of your wife. Im 36 year old look alright. If you take contact we can meet on etc msn and have a chat. Love th hear from you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zlatanic Skrevet 18. juni 2010 Share Skrevet 18. juni 2010 hei skal til ulseinvik i løpet av sommeren, hvordan ser hun ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommen666 Skrevet 27. juni 2010 Share Skrevet 27. juni 2010 Hello my dear. I am a 43 years old single man living in Ålesund. Im 172 cm high,my weight is around 80 kg+. Please contact me if you are interested in a meeting. I can meet you in Ulstein ore Ålesund. love from tommen666 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoppsadu Skrevet 11. mars 2011 Share Skrevet 11. mars 2011 Heisann! Mann frå nærområdet stiller gjerne opp for felles nytelse See ya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thunder27 Skrevet 20. oktober 2012 Share Skrevet 20. oktober 2012 I am interested to meet your wife i am from Ålesund and i come to you for visit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluetoo Skrevet 29. november 2012 Share Skrevet 29. november 2012 hei ;-) jeg bor i ålesund å vil gjerne forføre kona di. elsker oral og anal...38 år maskulin ser helt ok ut. er sykdomsfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluetoo Skrevet 29. november 2012 Share Skrevet 29. november 2012 bra sagt ;-) ble medlem av denne siden i går så jeg er litt grønn..peace ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
englishcuckold Skrevet 6. desember 2012 Share Skrevet 6. desember 2012 Sounds very interesting I am a british mann living Norway, I am also a masser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bianchianto Skrevet 15. oktober 2014 Share Skrevet 15. oktober 2014 Is this announce still valid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
møremann Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 Hei. JA er klar for det eg. Bor like i nærheten om ho liker godt voksne menn. Håper på positivt svar . Snx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rocco133 Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 Hei Mann på 35 år fra Ålesund her ...... Stiller gjerne opp ........ Kontakt meg ...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 Nå skal jeg hverken ødelegge moroa, eller virke belærende. Men om dere ser når annonsen ble skrevet, så vil dere se at det var i 2010. Nærmere bestemt 09.05.10. Det vil altså si for ganske mange år siden. Så de skulle ikke forundre meg om noe kan ha endret seg på den tiden. :-) Men for all del.... Jeg ønsker dere begge lykke til.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 De har fått beskjed. Sånn er lurt å gjøre på chat i stede for å "henge ut" folk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 Tror ikke dette blir tatt for å "henge ut folk" altså. I så fall beklager jeg det på det sterkeste. Det var heller ment som en generell info. slik at de som nye, og svarer på annonser skal være obs på at datoen for annonsen kan være avgjørende for om deres henvendelse besvares eller ei. :-) Håper ingen ble støtt av mitt (noe uomtenksomme) innlegg. Jeg legger meg helt flat. Beklager igjen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris212 Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 Nå har vel du nok en gang bevist at du prøver å fremstå som en "vokter" her inne manandwife. Nå må du la vær å blande deg opp i alt og alle, her er vi mange og det må du respektere. Har prøvd å snakke til deg tidligere men du respekterer tydeligvis ikke andre. Hold deg til ditt og slutt å fremstå som "moralens vokter". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 0slopar Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 Herregud dette er en ikke sak :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekerhardt Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 god jul og godt nytt år.... håper alle får ett fantastisk bra sexår........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest superbull Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 Hehe, nei dette er ingen sak. Måtte bare hive meg på her. Man bør være såpass oppegående at man sjekker dato for innlegg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 Nemlig superbull. :-) Vi er enige der. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 Og da er det jammen flott å henge ut de nye folkene i stede for å bare skrive til dem direkte på pm eller chat. Super flott og hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 Som sagt (skrevet) beklaget jeg det på det sterkeste om noen føler seg hengt ut, og skal selvfølgelig ta hensyn til det ved mine eventuelle nye svar/kommentarer/meldinger. Tusen takk T og F at dere på nytt minnet meg/oss på dette grove overtrampet. Dette skal IKKE gjenta seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 13. januar 2015 Share Skrevet 13. januar 2015 Stenger denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg