CuckJ Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 She really sexual, 35 year old, 178cm tall, likes oral and anal We living in Ulsteinvik, Møre og Romsdal Norsk oversettelse: Hun er veldig seksuell, 35 år gammel, 178cm lang, liker oral og analsex Vi bor i Ullsteinvik, Møre og Romsdal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boytrondheim Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Mann fra Trondheim er interresert. Ta kontakt så kommer jeg en tur etter avtale :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyLuke Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 ... any plans for visiting Oslo ? ... looking forward ... J P.S.: ... love oral too ... ... noen planer for å besøke Oslo? ... gleder meg ... J;) P.S.: ... elsker oral også ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
passestor Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Hi I love to seduce your wife. Im living in Molde so I dont have to travel so far to take care of your wife. Im 36 year old look alright. If you take contact we can meet on etc msn and have a chat. Love th hear from you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlatanic Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 hei skal til ulseinvik i løpet av sommeren, hvordan ser hun ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommen666 Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Hello my dear. I am a 43 years old single man living in Ålesund. Im 172 cm high,my weight is around 80 kg+. Please contact me if you are interested in a meeting. I can meet you in Ulstein ore Ålesund. love from tommen666 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoppsadu Posted March 11, 2011 Share Posted March 11, 2011 Heisann! Mann frå nærområdet stiller gjerne opp for felles nytelse See ya Link to comment Share on other sites More sharing options...
thunder27 Posted October 20, 2012 Share Posted October 20, 2012 I am interested to meet your wife i am from Ålesund and i come to you for visit Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluetoo Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 hei ;-) jeg bor i ålesund å vil gjerne forføre kona di. elsker oral og anal...38 år maskulin ser helt ok ut. er sykdomsfri Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluetoo Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 bra sagt ;-) ble medlem av denne siden i går så jeg er litt grønn..peace ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
englishcuckold Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Sounds very interesting I am a british mann living Norway, I am also a masser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bianchianto Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Is this announce still valid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
møremann Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Hei. JA er klar for det eg. Bor like i nærheten om ho liker godt voksne menn. Håper på positivt svar . Snx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rocco133 Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Hei Mann på 35 år fra Ålesund her ...... Stiller gjerne opp ........ Kontakt meg ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manandwife Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Nå skal jeg hverken ødelegge moroa, eller virke belærende. Men om dere ser når annonsen ble skrevet, så vil dere se at det var i 2010. Nærmere bestemt 09.05.10. Det vil altså si for ganske mange år siden. Så de skulle ikke forundre meg om noe kan ha endret seg på den tiden. :-) Men for all del.... Jeg ønsker dere begge lykke til.... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TyrogFrøya Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 De har fått beskjed. Sånn er lurt å gjøre på chat i stede for å "henge ut" folk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manandwife Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Tror ikke dette blir tatt for å "henge ut folk" altså. I så fall beklager jeg det på det sterkeste. Det var heller ment som en generell info. slik at de som nye, og svarer på annonser skal være obs på at datoen for annonsen kan være avgjørende for om deres henvendelse besvares eller ei. :-) Håper ingen ble støtt av mitt (noe uomtenksomme) innlegg. Jeg legger meg helt flat. Beklager igjen...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris212 Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Nå har vel du nok en gang bevist at du prøver å fremstå som en "vokter" her inne manandwife. Nå må du la vær å blande deg opp i alt og alle, her er vi mange og det må du respektere. Har prøvd å snakke til deg tidligere men du respekterer tydeligvis ikke andre. Hold deg til ditt og slutt å fremstå som "moralens vokter". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 0slopar Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Herregud dette er en ikke sak :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lekerhardt Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 god jul og godt nytt år.... håper alle får ett fantastisk bra sexår........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest superbull Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Hehe, nei dette er ingen sak. Måtte bare hive meg på her. Man bør være såpass oppegående at man sjekker dato for innlegg hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manandwife Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Nemlig superbull. :-) Vi er enige der. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TyrogFrøya Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Og da er det jammen flott å henge ut de nye folkene i stede for å bare skrive til dem direkte på pm eller chat. Super flott og hyggelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manandwife Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Som sagt (skrevet) beklaget jeg det på det sterkeste om noen føler seg hengt ut, og skal selvfølgelig ta hensyn til det ved mine eventuelle nye svar/kommentarer/meldinger. Tusen takk T og F at dere på nytt minnet meg/oss på dette grove overtrampet. Dette skal IKKE gjenta seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kinky6 Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Stenger denne tråden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts