Gå til innhold

hva er det med dere "mannfolk" der ute?


Gjest Dykker80

Anbefalte innlegg

Usikkerhet tror jeg ofte er grunnen til at folk ikke dukker opp. Folk blir skeptisk, kanskje i siste øyeblikk. Som noen tidligere nevnte her så er det desverre slik at mangen er "nettrunkere".

For min del så søker jeg en hotwife som jeg kan møte når det passer meg og som jeg føler passer meg. Rett personlighet, diskresjon, har noe mellom ørene og som en trivest sammen med.

Trivsel tror jeg er roten til en godt forhold. Og det er her jeg tror mange tenker seg om rett før et eventuellt treff. Å møte noen bare fordi en føler at en tilslutt må, vil jeg påstå er mer ødeleggende en gledeskapende.

 

Personlig ber jeg ofte om tlf test eller cam. Både for å se at de er hvem de utgir seg for (og ikke en kåt mann som bare drømmer om å ta med kona" og tlf test for å snakke med henne/han, lodde stemningen, høre humoren, ja for å si det på en annen måte, høre om der er "et glimt i øyet".

 

Ofte blir jeg skeptisk til folk. Har og blitt truet med å bli eksponert av folk som utgir seg for å være i dette miljøet men som egentlig er imot hele levesettet. De lar gjerne andre mennesker få store personlige problemer privat kun for å ha noe å flire av. For min del har det gått bra.

Sånn som så mange andre plasser som dette så er der desverre en haug med useriøse folk som strengt tatt er her for å være nyskjerrig, runke, prate og aldri i livet gjøre noe mer med det.

Og ja jeg er enig med at om en blir med på et slikt nettsted så er det fordi det er noe med denne livsstilen som frister og som tenner deg. En vet hva man går til på side som denne.

 

Jeg kom tidlig inn i miljøet som Bull. 18 år i 1994 en varm sommer og på ferie i USA. Senere har jeg kommet i kontakt med par i Tyskland, Danmark og selvsagt her i Norge.

Selv om jeg er samboer i dag så liker jeg å ta del som Bull ennå. Hvorfor? Jo fordi jeg ikke lever ut denne livsstilen privat da den andre halvdel ikke har sansen eller skjønner seg på dette miljøet. Blitt omtalt noen ganger men hver gang er det bare å parkere samtalen.

 

Håper alle finner noen som passer dem og som en kan stole på. Det er et godt miljø på denne siden men det kan selvsagt bli bedre og litt opprydding må vel til.

Men frem til da så nyt sommeren og dens gleder.

 

Pking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er delvis enig med det som skrives her men er flere ting som er litt "rart og underlig"

 

Først og fremst er det mange som ikke klarer å takle ei dominant dame, hverken på chat eller IRL, og da skal man på død og liv overkjøre henne, har enda tilgode å få forklart hva som å se på pikk på cam har med dette å gjøre? for meg er slikt totalt motbydelig og totalt turnoff.

 

Når jeg søker stiller jeg noen krav som ikke er diskuterbare og så mange menn som ikke klarer å godta dette er endel og hvis man har "problemer" med å godta det noen søker så er det ikke værre enn å la være og la ting ligge, dette siden det IKKE er DU som søker :)

 

Noe som er enda "værre" er alle dere som går bak ryggen på deres egene, det er noe som er totalt ufattelig for meg, at noen er villige å riskere forhold og famile for ett ligg? totalt hjernedødt. end of case der

 

Det som er mangel på endel menn her er RESPEKT, og kunne fatte det som settes som krav, jeg har vært såpass heldig å funnet 1 her inne som klarer det :)

 

Det er mange her inne som går rundt "grøten" og leker med dette fenomenet cuckolding, men husk dette er ikke en lek men en livsstil og det er ikke bare å hoppe i dette, mange heller mere mot swingers eller parbytte enn cuckolding ( aner ikke hvor mange som spør om han skal delta aktivt men det er ikke få).

 

Mitt råd er (du trenger seff ikke å følge det, men ta 2 sek og tenk over det) Vis respekt for oss kvinner og vi som søker, det er tross alt vi som skal orke å finne på noe med deg! og guds gave til oss kvinner.... det er han vi har gående hjemme som tar seg av oss og familen og som vi slipper å gjøre noe med :)

 

Og helt til slutt ha en fantastisk dag videre i varmen :)

 

Hilsen ei overK*T frue i varmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox
Det er mye useriøst der ute..... og de fleste som ikke får det som de vil da kommer hornene frem og beskyldninger om at man er mannfolk og kun ute etter bilder ect ect.

 

Hei Fruen,

 

Om dette er et problem for deg har du muligheten til å validere profilen din, send en mail til admin, så vil du få et stempel på profilen din som viser at det er en ekte kvinne bak brukernavnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten ting, det med cuckold osv, er det så himla viktig hva man kaller det ?

Noen som kan skikkelig forklare hva som er forskjellen? Blir nesten lei av å høre at en ikke passer i "boksen".

Trodde helt ærlig når jeg kom hit til forumet at en endelig skulle slippe å måtte bli putta i en boks jeg ,at everything goes osv, men det stemmer jo ikke. Er jo mer forvirra nå enn jeg var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye interessante innlegg her. Dessverre viser det seg at dette forumet ikke er merkbart mer seriøst en alle de andre forumene med samme tema. Det er alt for mange useriøse av (tilsynelatende) begge kjønn. Jeg har vært heldig og fått til et par treff, riktig nok ikke her... Men det er utrolig mye surr og useriøs kommunikasjon før man endelig treffer noen som klarer å stå for det de sier i utgangspunktet.

Men i mange tilfeller kan jeg forstå de som trekker seg. Det er jo faktisk en situasjon som er ganske utleverende og man stiller seg i en mentalt sårbar posisjon. Min erfaring er i alle fall at det kan være vanskelig om man møtes alle tre samtidig, og har avtalt at man skal ha sex uten å ha møtt hverandre tidligere. Jeg foretrekker derfor alltid å møtes for et helt uforpliktende treff, hvor sex i utgangspunktet ikke er et tema. Men heller å kjenne litt på kjemien og om det er noe tiltrekning. Også avtaler man i ettertid om man ønsker å gå videre eller ikke.

 

Jaja, i mellomtiden, frem til man treffer noen får man kose seg med å chatte og bli kjent med potensielt spennende mennesker, og innse at det er her som Irl. Man må bruke litt tid og engasjement om man skal treffe en spennende partner som har gjennsidig kjemi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest massøren.nr1

Finnes useriøse over alt å det er jo vanskelig å se hvem som er hva.. Men når man er klar å spent på å møte noen også blir det ingenting av det er jo alltid kjedelig.. Jeg er seriøs å vil gjerne treffe folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...