Gå til innhold

Hvilke kjøreregler har dere?


Spen0l

Anbefalte innlegg

Gjest frekklek

Passer man inn her vet du det når du leser litt rundt. Kjenner du tenning rundt dette temaet, kan du ikke ta feil.... Men man har selvsagt forskjellige nivåer av dette.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lov til alt, egentlig mer enn det hun selv har lyst til.

Dvs. av slår hun til og tar for seg uten hemninger.

Da hun er forsiktig og ikke har sex uten kondom er ingen av oss redde for hvor langt hun går.

Hun får ha samleie, suge, tungekysse, overnatte og møte eventuelle elskere jevnlig.

Hun får ha sex uten kondom og bli sprutet inn i i helt spesielle tilfeller hvor hun stoler 100% på vedkommende.

Dette får hun avgjøre selv.

Han får ikke møte noen alene, men kan sammen med henne ha sex med andre, også da samleie.

 

iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å vite litt hvordan andre også har det.

 

Kan jo nevne våres regler. ^^

 

Kan fint få lov å møte andre både alene og sammen med gubben.

Jeg klining ikke med mine elskere, bare ren sex. Klining er noe vi har som par.

Bildetaking er oblikatorisk når jeg er ute alene på mine ærender. Som bevis :cool:

En telefonsamtale er heller ikke å forakte. Han tenner å høre jeg nyter det.

Så vil jeg helst gå hjem så fort som mulig, jo ferskere spermen er, jo bedre er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lov til det meste nå. Men hadde en del restriksjoner før.

Nå lar han meg kline. Det var ikke tillat før.

Suging, slikking, samleie, anal, med eller uten kondom. Må dokumentere med bilder, film, lydopptak, på direkten på mobil eller skype.

 

Nå er han også villig til å la meg reise bort til en elsker ei hel helg.... og det kommer jeg til å gjøre. Dette har vært helt uaktuelt før nå. Og det kommer til å gjøre han enormt opphisset og sjalu ;-) Han skal få hente meg på flyplassen når jeg kommer hjem, og har en misstanke om at jeg blir tatt hardt...

 

Det optimale er at han knuller meg rett etter at jeg har blitt spruta full. Enten at han kommer hjem rett etter bullen har dratt, han er i rommet ved siden av, eller han deltar. Vi har prøvd litt forskjellig.

 

Han treffer aldri andre. Jeg tillater ikke det. Han vil heller ikke. Hans nytelse er at jeg knuller andre.

 

Tillater ikke voldelige tendenser. Selv om jeg liker det hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen regler som jeg kan komme på. Vil hun, kan hun.

Hun flørter mye når hun er ute på byen og tenner veldig på å la andre karer få ta på henne hvor de måtte ønske. Hun har blitt onanert ved pianobaren ved et lokalt utested mens flere av mine kamerater var til stede, jeg holdt på å komme bare jeg fikk høre om det.

 

De hun har hatt sex med har hun vagt kjent til, sexen har foregått uten kondom da vi begge liker dette best. Hun tenner også på å møte ukjente menn ute for å la dem komme inni henne, kanskje i offentlighet. Dette er noe vi begge gjerne vil få til.

 

Reglene får hun selv sette da det er hun som skal gjøre selve akten. Senest i helgen ble hun befølt mellom bena på et utested i byen av en vilt fremmed, hun prøvde også å få tak i gamlekjæresten sin så han kunne knulle henne. Selv satt jeg hjemme å skulle hente henne når hun var ferdig på byen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Håper du får lekt deg i påska sorcx ;-)

Ville bare pirke borti deg å si at Steve er i utlandet på jobb i påska, og at jeg har treff i mårra kveld. Gleder meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Visste ikke engang at kjøreregler fantes for slikt jeg... :) Men så hadde vi vårt første møte med en annen mann for første gang i helgen også da...

 

Klart det var litt rart å høre min kone fortelle hennes elsker, (Som er lege på sykehuset der hun er sykepleier..) at hun gjerne både suger og knuller med ham på jobb, men det er jo utrolig opphissende da. Jeg sitter forøvrig her hjemme med kona rett rundt hjørnet selv og lurer på om hun kommer ny knullet hjem, da det så og si var det de lovte da vi skiltes på søndag..

 

Faktisk utrolig opphissende å tenke på...

 

Men kjøre regler ja... Tja, tviler på at kona vil knulle med andre enn hennes nyfunnede lege, ihvertfall på en stund, da hun virkelig likte ham.

Men på sikt kan det jo hende og jeg ser ingen grunn til at jeg skal legge andre restriksjoner en kondom bruk på henne da hun "bare" er i midten av tredve årene og kan bli gravid... (Tanken på at hun kan bli gravid med en annen tenner meg skikkelig da, men praktisk så går jo ikke det...). Og har hun ikke kondom og stoler på fyren 100% så er det greit for meg at hun ikke bruker noe så lenge hun tar en angtr pille etterpå..

 

Men som sagt, enn så lenge har vi akkurat startet og siden hun likte sin nye elsker så mye som hun faktisk gjorde tror jeg ikke hun er intressert i andre menn...

 

Så de kjøre reglene får vi eventuelt komme tilbake til, da det er helt greit for meg at elskeren hennes rundpuler henne utn kondom, da han er steril...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, har lest på nettet om andre som har blitt fedre selv om dei var "sterile"...

 

Hehe :-D Kan faktsik skje ja! Jeg er steril, men opplevde i fjor sommer svangerskap uttafor livmora. Og da sa legen: "Du vet, sterilisering er 100% sikkert. Ikke 1000%" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Og har hun ikke kondom og stoler på fyren 100% så er det greit for meg at hun ikke bruker noe så lenge hun tar en angtr pille etterpå..

 

Beklager hvis jeg virker sur eller noe sånt, men slikt som dette forskrekker meg. Angrepiller er ikke akkurat helsekost og brukt på denne måten gir man motstandere og moralister rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...