Gå til innhold

Gode råd!


kristiansund

Anbefalte innlegg

Halloen venner:)

Noen som har erfaringer med å komme i gang med cuckolding. Jeg har en kone som liker å bli begjæret og vi har prøvd trekant med to menn tidligere. Hun er litt passiv/beskjeden i sengen, men elsker å bli tatt hardt og bestemt. De gangene vi har prøvd med ekstra mann, så har det endt opp med at jeg har steppet inn og tatt føringen da "mannen" ikke har vært særlig mye til kar i senga. Tror hun har mistet litt troen på dette, men hun går av som en rakett når jeg under akten forteller henne om den dominante mannen som tar for seg mens jeg bare må godta det. Tror jeg må finne en som vil være med å sjekke henne opp uten at hun vet om det for at det skal fungere. Jeg er 100% sikker på at hun ville elske det om vi fant rette mannen;). Noen som har noen tips eller erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Personlig tror vi at du kan komme langt med å "finne" en mann til her på forumet, for så å møte han sammen med henne "tilfeldig" på byen.. er han rette mannen så vet han jo hva han skal gjøre ;)

 

I tillegg er det veldig viktig å snakke med de man eventuelt ønsker å møte, før man møter dem. Utveksle meninger, erfaringer og synspunkter om aktiviteter i sengen - dette vil føre til mindre skuffelser for både deg og din kone!

 

Lykke till :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...