Gå til innhold

En cuckold, hans kone, og meg


robert54

Anbefalte innlegg

Nylig ble jeg kjent med et par som i lengre tid hadde fantasert om cuckold-livsstilen. Vi møttes et par ganger, og ble etter hvert enige om at jeg skulle ha sex med kona hans. Noen dager senere ringte kona, og sa at nå fikk det bære eller briste. Nå hadde de diskutert ferdig, og hvis det passet for meg, ville hun sende mannen sin ut en tur slik at jeg kunne komme hjem til dem å ha sex med henne.

 

De bor bare ca 45 minutters kjøring fra meg, og jeg var ikke vanskelig å be. Jeg kom hjem til henne, og merket med en gang at hun var ganske så kåt, men også temmelig nervøs. Vi satt i sofaen og koste en liten stund til jeg merket at hun slappet av, og så forflyttet vi oss til soverommet der vi kledde av hverandre og jeg la henne på sengekanten slik at jeg kunne ligge på kne på gulvet å slikke henne.

 

Vi hadde en deilig stund med masse slikk og sug, etterfulgt av deilig knulling der jeg til slutt sprutet inne i henne. Når vi følte oss ferdige, gjorde jeg meg klar til å reise hjem igjen mens jeg hørte at hun ringte sin mann og sa at nå kunne han komme hjem og slikke henne ren, noe han hadde gledet seg vilt til.

 

En ukes tid etterpå ble jeg invitert på nytt besøk, og denne gangen sa jeg til mannen hennes – ”Nå skal du være tilstede og se på at kona di blir pult”. Dette var han tydeligvis ikke klar for, og ba pent om å få slippe. Siden de var nye i gamet, tenkte jeg at jeg ikke skulle være altfor streng og sa at – ”Ok du kan slippe å se på denne gangen, men da skal jeg til gjengjeld være tilstede her når du kommer hjem igjen, og så skal heller jeg se på at du slikker kona ren etter meg”.

 

Etter nok en deilig kveld med sex, ble cuckolden oppringt og fikk ordre om å komme hjem til slikkeoppdraget sitt. Han var tydelig meget brydd over at jeg satt der og så på mens han gjorde seg klar. Samtidig var det lett å se at han var drittkåt over å komme hjem til nypult kone, så han satte i gang, og gjorde en god jobb. Etter endt oppdrag ville han gjerne pule kona, men hun og meg var blitt enige om at det skulle han ikke få lov til. ”Men det fikk jeg forrige gang…” forsøkte han seg, nesten på gråten. ”Ja”, sa hun – ”det var forrige gang. I dag vil jeg – siden du var så flink til å slikke meg ren – runke deg, og så kan du få komme på puppene mine”. Etter litt mer om og men, skjønte han at det var en runk eller ingenting, så han godtok dette. Så kåt som han var, tok det ikke så lang tid før han sprutet i vei over puppene hennes.

 

Når han var kommet litt nedpå igjen sa jeg til ham at slik ville det bli fra nå av. Fremover ville det være slik at det var meg som pulte henne, og det var meg som skulle sprute i henne, og hvis han fortsatte å være en god cuckold som var flink til å gjøre rent etter meg, ville han få en god runk over puppene hennes.

 

Nå gikk det ikke bedre enn at han satte seg ned og gråt. Han sa med gråtkvalt stemme at kona hadde nevnt noe om dette til ham, men han trodde ikke det skulle skje så fort, og så brått. ”Jeg har et forslag til deg” sa jeg. ”Hvis du er en god cuckold og gjør alt klart for kona og meg hver gang jeg kommer på besøk, serverer oss og i det hele tatt sørger for at vi har alt vi trenger, og at du gjør henne ren etter meg, så skal du få lov til å pule henne en gang hver annen uke – MED kondom”.

 

Han ble ikke direkte lykkelig over forslaget, men falt litt mere til ro. Kona hans kom inn til oss igjen og sa til ham ”Du vet at det er deg jeg elsker, og jeg ønsker meg ingen annen mann. Men du vet også at når det kommer til sex, så er du klønete og utilstrekkelig – det har vi diskutert mange ganger uten at det hjelper det grann. Nå blir det slik at du og jeg lever videre som et lykkelig ektepar utad, og Bullen min sørger for at jeg blir sexuelt tilfredsstilt. Dette er den eneste måten jeg kan se at vi kan leve videre med”.

 

I morgen skal jeg på besøk igjen, og samtidig er det hans ”knulledag”. Da skal han få pule henne med kondom etter at jeg har gjort meg ferdig, men før han gjør henne ren. Samtidig skal han denne gangen sitte ved sengekanten og se på at jeg puler henne.

Jeg er spent på om han klarer å holde sin egen utløsning tilbake der han sitter og ser på, eller om det kommer til å gå for ham FØR han skal ha sitt første 14-dagers knull :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...