CurIousz123 Skrevet 23. juli 2020 Share Skrevet 23. juli 2020 Og det renner precum allerede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CurIousz123 Skrevet 23. juli 2020 Forfatter Share Skrevet 23. juli 2020 Hjelp gjerne å gjøre det enda værre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CurIousz123 Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Share Skrevet 26. juli 2020 Nei gjør kanskje ikke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ambivalent Skrevet 26. juli 2020 Share Skrevet 26. juli 2020 Den så skikkelig ubehagelig ut, er det en sånn sak som (fjern)styres ved hjelp av en app? Om du holder ut i 20 dager i den der synes jeg du skal belønnes med en kjapp "ruined orgasm", som denne ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CurIousz123 Skrevet 26. juli 2020 Forfatter Share Skrevet 26. juli 2020 Er en fjernstyrt ja, styres via app. Faktisk ikke så ubehagelig som det ser ut som. Men vondt hvis man blir kåt ofte og på natta til tider? Håper hvertfall jeg får komme etter dag 20 ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CurIousz123 Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Share Skrevet 30. juli 2020 Dag 9, begynner virkelig å bli frustrert nå. Gjør skikkelig vondt å bli oppgira? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. juli 2020 Share Skrevet 30. juli 2020 CurIousz123 skrev (2 timer siden): Dag 9, begynner virkelig å bli frustrert nå. Gjør skikkelig vondt å bli oppgira? Kan jeg tenke meg. For interessens skyld oppfordrer jeg deg til å dele litt detaljer (hvordan blir du giret?) rundt frustrasjonen din? Gjerne krydret med oppførselen og reaksjonene til hun som holder deg i sin hule hånd for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CurIousz123 Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Share Skrevet 30. juli 2020 Klarer ikke la være å tenke på henne og hvor lyst jeg har på henne. Ser for meg henne og en bull til stadighet. Hun er så likegyldig som det går ann til at jeg er innelåst og er frustrert. Hvis jeg nevner det sier hun som regel "synn for deg" eller "bryr meg ikke" også fortsetter hun med det hun holder på med. Hun liker å gjøre det ubehagelig for meg så hun teaser meg av og til og lar meg tro at jeg får slippe ut, åsså får jeg ikke det likevell. Hver gang jeg våkner om natten med en påbegynnt ereksjon våkner jeg i intens smerte og blir dermed kjappt påminnt om min kjære og min rolle i forholdet. Blir ofte kåt av det midt på natten også og da blir smertene enda værre. Er på et stadie nå hvor jeg prøver alt jeg kan for å unngå å bli kåt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CurIousz123 Skrevet 30. juli 2020 Forfatter Share Skrevet 30. juli 2020 Forrige gang jeg var innelåst vår hun virkelig hard mot meg. Fikk "pule" henne med en face-dildo montert helt til hun fikk orgasme mens tissen var innelåst. Fikk bare lukte på fitta, så nært men likevell så langt unna. Var et frustrerende øyeblikk i det hun kom, da skjønte jeg at hun ikke hadde behov for å slippe meg ut. Men klarer ikke tenke mer på dett nå kjenner jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. august 2020 Share Skrevet 5. august 2020 Takk for oppdatering, hører gjerne mer om dine lidelser før dag 20 er her, og ikke minst - hva som blir belønningen den dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CurIousz123 Skrevet 8. august 2020 Forfatter Share Skrevet 8. august 2020 Måtte dessverre avslutte for noen dager siden. Smerten ble uutholdelig. Ble skikkelig sår under ballene. Blir vell nytt forsøk med et annet bur som passer bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ambivalent Skrevet 11. august 2020 Share Skrevet 11. august 2020 Så kjedelig da, hva ble straffen for å avbryte stuntet? Noe du vil dele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 17. oktober 2020 Share Skrevet 17. oktober 2020 Ambivalent skrev (På 26.7.2020 den 8.02): Den så skikkelig ubehagelig ut, er det en sånn sak som (fjern)styres ved hjelp av en app? Om du holder ut i 20 dager i den der synes jeg du skal belønnes med en kjapp "ruined orgasm", som denne ? Ja en kjapp ruined orgasm er det nærmeste cukcy bør komme sex 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rouge Skrevet 11. oktober 2021 Share Skrevet 11. oktober 2021 20 dager er ingeting. Du bør være innelås permanent. Det er hennes rett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.