Gå til innhold

Dag 2 av 20?


CurIousz123

Anbefalte innlegg

CurIousz123 skrev (2 timer siden):

Dag 9, begynner virkelig å bli frustrert nå. Gjør skikkelig vondt å bli oppgira?

Kan jeg tenke meg. For interessens skyld oppfordrer jeg deg til å dele litt detaljer (hvordan blir du giret?) rundt frustrasjonen din? Gjerne krydret med oppførselen og reaksjonene til hun som holder deg i sin hule hånd for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke la være å tenke på henne og hvor lyst jeg har på henne. Ser for meg henne og en bull til stadighet. Hun er så likegyldig som det går ann til at jeg er innelåst og er frustrert. Hvis jeg nevner det sier hun som regel "synn for deg" eller "bryr meg ikke" også fortsetter hun med det hun holder på med. Hun liker å gjøre det ubehagelig for meg så hun teaser meg av og til og lar meg tro at jeg får slippe ut, åsså får jeg ikke det likevell. Hver gang jeg våkner om natten med en påbegynnt ereksjon våkner jeg i intens smerte og blir dermed kjappt påminnt om min kjære og min rolle i forholdet. Blir ofte kåt av det midt på natten også og da blir smertene enda værre. Er på et stadie nå hvor jeg prøver alt jeg kan for å unngå å bli kåt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg var innelåst vår hun virkelig hard mot meg. Fikk "pule" henne med en face-dildo montert helt til hun fikk orgasme mens tissen var innelåst. Fikk bare lukte på fitta, så nært men likevell så langt unna. Var et frustrerende øyeblikk i det hun kom, da skjønte jeg at hun ikke hadde behov for å slippe meg ut. Men klarer ikke tenke mer på dett nå kjenner jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Ambivalent skrev (På 26.7.2020 den 8.02):

Den så skikkelig ubehagelig ut, er det en sånn sak som (fjern)styres ved hjelp av en app? Om du holder ut i 20 dager i den der synes jeg du skal belønnes med en kjapp "ruined orgasm", som denne ?

abandoned.gif

Ja en kjapp ruined orgasm  er det nærmeste cukcy bør komme sex

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...