Guest TheQueenAndSirDuke Posted February 27, 2010 Share Posted February 27, 2010 Hei Vi er ferske her inne, men ikke i faget. Denne deilige dama har hatt over 20 elskere i seg siden vi fant ut at hun var hotwife og jeg var cuckold. Hun hadde visst det lenge, da... ;-) Hilsen Dronninga og Hertugen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bisexmann Posted February 27, 2010 Share Posted February 27, 2010 Hmm..et flott og tiltalende eksemplar av arten;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tallpall Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 For en herlig kropp! Send meg en melding når hun er klar for en ordenlig black bull Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diggi Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Herlig. Hun er en drøm. Jeg stiller gjerne opp...men det skjønte dere vel. Kos dere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabman Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 (edited) Hei! vil dere ha kontakt med en erfaren cuckold mann? Har mange kreative ideèr :-) Er 45 år og veletablert og meget "ordentlig" i det offentlige rom :-) Edit: fjernet e-post adresse. - Norwegianhubby - moderator Edited March 5, 2010 by Norwegianhubby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandefjordsmann Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Heisann! Så deilig hun ser ut! Erfaren og kåt bull her! Bli bedre kjent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsloParet77/78 Posted August 26, 2010 Share Posted August 26, 2010 Deilig dame du har Skulle gjerne blitt nummer 21 (eller hvor langt hun/dere har kommet nå) Siden hun har visst at hun er horwife lenge, har hun da praktisert dette med tidligere kjærester også? Så i en annen tråd at en ny date ikke dukket opp. Det var synd å høre, skulle hatt veldig god unskyldning selv for ikke å kunne dukke opp på avtalt møte. Dere får ha lykke til videre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alek39 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Nydelig kvinne! Veldig nydelig... Takk for titten. Prates gjerne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skinskyver Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 deilig bilder og deilig frue. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noordlig Posted December 10, 2010 Share Posted December 10, 2010 den rumpa er verd mange penger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jomfmorten Posted December 10, 2010 Share Posted December 10, 2010 Deilig dame....bare si fra...jeg er klar:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacwolf Posted December 10, 2010 Share Posted December 10, 2010 nice hotwife hadde vært deilig å tilbringe tid sammens henne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogu Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Hei Vi er ferske her inne, men ikke i faget. Denne deilige dama har hatt over 20 elskere i seg siden vi fant ut at hun var hotwife og jeg var cuckold. Hun hadde visst det lenge, da... ;-) Hilsen Dronninga og Hertugen Jeg er også ny her, faktisk under en halv time, etter å ha blitt tipset. Så litt rundt - og bl. a dama di. Må innrømme hun lignet veldig på en gift hotwife jeg traff for noen år siden. Men heldigvis - det finnes mange slike. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natalia74 Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 veldig deilig dame. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mosqus Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Fantastisk kropp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eros46 Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 Send denne deilige dama til Hamar skal hun få skikkelig kukk, spiller ingen rolle hvilken nummer i rekka.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
østfold gutt Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Hei er ny her selv men når jeg fikk se den deilige dama de måtte jeg bare skrve .kunne tenke meg og møte dere ? er en kjekk man på 36 håper på svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oslomann__26 Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Deilig hun var Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts