Gå til innhold

Min hotwife

Gjest TheQueenAndSirDuke

Anbefalte innlegg

Gjest TheQueenAndSirDuke
Skrevet

Hei

Vi er ferske her inne, men ikke i faget. Denne deilige dama har hatt over 20 elskere i seg siden vi fant ut at hun var hotwife og jeg var cuckold. Hun hadde visst det lenge, da... ;-)

Hilsen

Dronninga og Hertugen

stine05.jpg

P1010932-2.JPG

Gjest tallpall
Skrevet

For en herlig kropp! Send meg en melding når hun er klar for en ordenlig black bull

Skrevet (endret)

Hei!

vil dere ha kontakt med en erfaren cuckold mann? Har mange kreative ideèr :-)

Er 45 år og veletablert og meget "ordentlig" i det offentlige rom :-)

Edit: fjernet e-post adresse.

- Norwegianhubby - moderator

Endret av Norwegianhubby
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Deilig dame du har :D

Skulle gjerne blitt nummer 21 ;) (eller hvor langt hun/dere har kommet nå)

Siden hun har visst at hun er horwife lenge, har hun da praktisert dette med tidligere kjærester også?

Så i en annen tråd at en ny date ikke dukket opp. Det var synd å høre, skulle hatt veldig god unskyldning selv for ikke å kunne dukke opp på avtalt møte.

Dere får ha lykke til videre :)

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet
Hei

Vi er ferske her inne, men ikke i faget. Denne deilige dama har hatt over 20 elskere i seg siden vi fant ut at hun var hotwife og jeg var cuckold. Hun hadde visst det lenge, da... ;-)

Hilsen

Dronninga og Hertugen

Jeg er også ny her, faktisk under en halv time, etter å ha blitt tipset. Så litt rundt - og bl. a dama di. Må innrømme hun lignet veldig på en gift hotwife jeg traff for noen år siden. Men heldigvis - det finnes mange slike.

• 2 weeks later...
  • 3 måneder senere...
  • 3 weeks later...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...