Gjest TheQueenAndSirDuke Skrevet 27. februar 2010 Share Skrevet 27. februar 2010 Hei Vi er ferske her inne, men ikke i faget. Denne deilige dama har hatt over 20 elskere i seg siden vi fant ut at hun var hotwife og jeg var cuckold. Hun hadde visst det lenge, da... ;-) Hilsen Dronninga og Hertugen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisexmann Skrevet 27. februar 2010 Share Skrevet 27. februar 2010 Hmm..et flott og tiltalende eksemplar av arten;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tallpall Skrevet 28. februar 2010 Share Skrevet 28. februar 2010 For en herlig kropp! Send meg en melding når hun er klar for en ordenlig black bull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggi Skrevet 28. februar 2010 Share Skrevet 28. februar 2010 Herlig. Hun er en drøm. Jeg stiller gjerne opp...men det skjønte dere vel. Kos dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabman Skrevet 4. mars 2010 Share Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hei! vil dere ha kontakt med en erfaren cuckold mann? Har mange kreative ideèr :-) Er 45 år og veletablert og meget "ordentlig" i det offentlige rom :-) Edit: fjernet e-post adresse. - Norwegianhubby - moderator Endret 5. mars 2010 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandefjordsmann Skrevet 27. april 2010 Share Skrevet 27. april 2010 Heisann! Så deilig hun ser ut! Erfaren og kåt bull her! Bli bedre kjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 26. august 2010 Share Skrevet 26. august 2010 Deilig dame du har Skulle gjerne blitt nummer 21 (eller hvor langt hun/dere har kommet nå) Siden hun har visst at hun er horwife lenge, har hun da praktisert dette med tidligere kjærester også? Så i en annen tråd at en ny date ikke dukket opp. Det var synd å høre, skulle hatt veldig god unskyldning selv for ikke å kunne dukke opp på avtalt møte. Dere får ha lykke til videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek39 Skrevet 20. oktober 2010 Share Skrevet 20. oktober 2010 Nydelig kvinne! Veldig nydelig... Takk for titten. Prates gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 23. oktober 2010 Share Skrevet 23. oktober 2010 deilig bilder og deilig frue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noordlig Skrevet 10. desember 2010 Share Skrevet 10. desember 2010 den rumpa er verd mange penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jomfmorten Skrevet 10. desember 2010 Share Skrevet 10. desember 2010 Deilig dame....bare si fra...jeg er klar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 10. desember 2010 Share Skrevet 10. desember 2010 nice hotwife hadde vært deilig å tilbringe tid sammens henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fogu Skrevet 19. januar 2011 Share Skrevet 19. januar 2011 Hei Vi er ferske her inne, men ikke i faget. Denne deilige dama har hatt over 20 elskere i seg siden vi fant ut at hun var hotwife og jeg var cuckold. Hun hadde visst det lenge, da... ;-) Hilsen Dronninga og Hertugen Jeg er også ny her, faktisk under en halv time, etter å ha blitt tipset. Så litt rundt - og bl. a dama di. Må innrømme hun lignet veldig på en gift hotwife jeg traff for noen år siden. Men heldigvis - det finnes mange slike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Natalia74 Skrevet 29. januar 2011 Share Skrevet 29. januar 2011 veldig deilig dame. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosqus Skrevet 30. januar 2011 Share Skrevet 30. januar 2011 Fantastisk kropp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eros46 Skrevet 18. mai 2011 Share Skrevet 18. mai 2011 Send denne deilige dama til Hamar skal hun få skikkelig kukk, spiller ingen rolle hvilken nummer i rekka.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
østfold gutt Skrevet 7. juni 2011 Share Skrevet 7. juni 2011 Hei er ny her selv men når jeg fikk se den deilige dama de måtte jeg bare skrve .kunne tenke meg og møte dere ? er en kjekk man på 36 håper på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslomann__26 Skrevet 9. august 2011 Share Skrevet 9. august 2011 Deilig hun var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.