bmpar Skrevet 14. juli 2020 Share Skrevet 14. juli 2020 Hei dere. For 3 måneder siden traff jeg Henne. Vi har en utrolig god kjemi. Og, hun er kåt hele tiden. Hennes lyster trigget fort min tanke om at hun trenger en å pule med i tillegg. Vi bor ikke sammen. Og hun har et så fornøyd uttrykk mot meg, men trenger mer. Så jeg har pratet med henne om dette. Om min tenning på at hun bestemmer selv, men at jeg vil ha en meldig, for å dele hennes nytelse, før og etter.. Hun har to mulige nå, men en er på ferie, den andre i forhold. Kanskje bare greit det? Hun jobber seg mot målet, og tenner på det selv. Hun har fortsatt uttrykket; Det er for godt til å være sant, men snart, når hun har fått smaken på fremmedkuk, vil hun med sin kåthet nyte livet henningsløst. Vel, hun er forsiktig.. ? Jeg gleder meg veldig nå. Lenge siden sist. Og aldri har det vært så fritt, for min kjæreste. Jeg takler dette. Har erfaring og kjenner gangen i det. ?? 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoungcoupleBergen Skrevet 15. juli 2020 Share Skrevet 15. juli 2020 Deilig å lese 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmpar Skrevet 25. juli 2020 Forfatter Share Skrevet 25. juli 2020 Hei igjen. ? Nå har det gått litt tid. Vi har hatt ei uke ferie sammen. Litt hotell, litt hjemme med dagsturer. Vi har hatt sex ute på svaberg, litt frekk kos i bilen, ute på Mølen og hatt det deilig med sol og nakne sammen. Hadde vært deilig om en passende mann eller par kom og satte seg å se på. Jeg ville vinket ham/dere nærmere. Hun tenner veldig på alle mine tanker og slike hendelser. Hun lyster og på kos med dame. Men er primært tøs og trenger mye kuk. Jeg liker å pule lenge. I går kveld fra 21 til 01 lå jeg og gled rolig inn og ut av hennes nydelige kuse som sauset mer og mer, ettersom jeg foret henne med tenkte hendelser, som jeg ønsker å realisere. Hun har fått skrivekontakt med to menn og møter trolig den første i morgen ettermiddag. Spennende. ? Hun kommer til meg mandag. Håper de tar hotell over natta. Hun elsker å bli vekket med en kuk inn i kusa bakfra... så er hun nypult når hun kommer hit. Vi får se. ? 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmpar Skrevet 25. juli 2020 Forfatter Share Skrevet 25. juli 2020 Forresten, vi drar trolig til Danmark noen dager. Målet er swingers. Hun har aldri vært på det, men veldig tent. Spes fordi jeg gir henne full frihet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clouds Skrevet 25. juli 2020 Share Skrevet 25. juli 2020 Spennende å følge dere på reisen sammen. Er spent på fortsettelsen. Flott at du deler. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmpar Skrevet 25. juli 2020 Forfatter Share Skrevet 25. juli 2020 Hun sendte meg melding for en time siden. Har skrevet med ham i kveld. Treffer ham i morgen ettermiddag. Matcher det blir hun nok med ham på hotell. Jeg foreslo det. Så jeg må kose med kuken og dagdrømme om dette... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xcon Skrevet 6. august 2020 Share Skrevet 6. august 2020 Ja, hva skjedde? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmpar Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Share Skrevet 25. oktober 2020 Ting tar tid. Hun skulle treffe ham, og hadde fire kandidater. Men hun trakk seg. . Hun tenner veldig på mine fantasier om dette. Jeg former fantasiene der og da, mens jeg puler henne, og hun surkler fort i kusa, når jeg treffer. Det som treffer best er fantasier om at jeg får besøk av en mann, til å hjelpe meg med bil el noe, men jeg er ikke hjemme. Hun må da sette på kaffe etc, så utvikler det seg. Men, hun sier hun ikke vil i virkeligheten. Det tror ikke jeg noe på, da hun har to startere; brystvortene. Om en mann når de, er hun fortapt.. Hadde vært spennende å testet ut. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmpar Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Share Skrevet 25. oktober 2020 Vi var på dette swingersstedet, men bommet. Onsdag var en dårlig dag. Satse på Club4 når korona gir seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sub40 Skrevet 11. desember 2020 Share Skrevet 11. desember 2020 Bra du har en god fantasi, som de fleste wannabe cucks her!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.