R&J Skrevet 6. oktober 2011 Share Skrevet 6. oktober 2011 Hei. min fantasi går ut på å dele kona med en helt fremmed mann. Vi planlegger dette lenge og får det til slutt til å klaffe på en offentlig strand ikke langt unna. Vi skal holde på lenge, i alle fall i et par timer. Det greier han fint, men jeg er alfor kåt, og kommer etter bare 5 minutt. Må så ligge å se på at han knuller henne med sin stive og harde kuk mens min er helt slapp og ubrukelig. Andre som har slike fantasier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Daterepa Skrevet 6. oktober 2011 Share Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Innlegg slettet av bruker Endret 8. februar 2014 av Daterepa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 6. oktober 2011 Share Skrevet 6. oktober 2011 er nok mange som har slike fantasier ja Jeg tenner hvertfall på tanken at en ukjent mann knuller dama mi (har ikke skjedd... ENDA ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogalending Skrevet 20. oktober 2011 Share Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har akkurat samme fantasien. Vi skal til syden i månedsskiftet jan.feb. Så jeg håper at hvis det er noen her som likevel også skal ned, tar kontakt slik at vi kan lage et treff-opplegg. Vi skal være der i to uker og tanken på at det utvikler seg slik at hun i disse to ukene får nyte og kose seg med kuken til en "tilfeldig" turist, tenner meg veldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.