Gå til innhold

Fantasi


R&J

Anbefalte innlegg

Hei.

min fantasi går ut på å dele kona med en helt fremmed mann. Vi planlegger dette lenge og får det til slutt til å klaffe på en offentlig strand ikke langt unna. Vi skal holde på lenge, i alle fall i et par timer. Det greier han fint, men jeg er alfor kåt, og kommer etter bare 5 minutt. Må så ligge å se på at han knuller henne med sin stive og harde kuk mens min er helt slapp og ubrukelig.

Andre som har slike fantasier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

er nok mange som har slike fantasier ja ;)

Jeg tenner hvertfall på tanken at en ukjent mann knuller dama mi :) (har ikke skjedd... ENDA :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har akkurat samme fantasien. Vi skal til syden i månedsskiftet jan.feb. Så jeg håper at hvis det er noen her som likevel også skal ned, tar kontakt slik at vi kan lage et treff-opplegg. Vi skal være der i to uker og tanken på at det utvikler seg slik at hun i disse to ukene får nyte og kose seg med kuken til en "tilfeldig" turist, tenner meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...