Gå til innhold

Hvor mye tillates cuckolden?


Hvor mye skal cuckolden tillates?  

35 stemmer

  1. 1. Ja, hvor mye skal egentlig cucky tillates når det kommer til fysisk stimuli?

    • En "ruined orgasm" nå og da (der all stimuli opphører rett før orgasmen slik at han bare tømmes)
      13
    • En kjapp håndjobb som jeg kan utføre av og til slik at prostata opprettholder funksjon og velstand
      5
    • Samleie av og til men alltid med kondom
      12
    • Samleie av og til men ejakulering skal alltid skje på utsiden
      8
    • Kun analt samleie med meg (selvsagt med kondom), fitta er bullens ekslusive eiendom
      2
    • Ingenting fra min side, han får lov til å runke seg selv i enerom etter at jeg og bull er ferdig
      3
    • Pegging/prostatamassasje med strap-on eller dildo slik at han tømmes men uten berøring av den patetiske tissefanten hans
      4
    • Fullbyrdet samleie uten kondom men han må rengjøre meg etterpå
      7
    • Fullbyrdet samleie uten kondom når det frister meg
      8
    • Helt vanlig og normal sex når jeg ikke har relasjon til bulls, med en gang den etablereres gjelder fittenekt for cucky.
      10


Anbefalte innlegg

Fin og pirrende spørreundersøkelse :) Kunne slått sammen alternativene 3, 4 og 8 for min (vår del), jeg styrer om han får komme i meg med kondom, må trekke seg ut og sprute utenfor eller (en sjelden) gang sprute i meg med obligatorisk rengjøring etterpå. Vi nyter alle alternativene begge to og cucken min blir stadig mer dressert og happy med at jeg avgjør dette. Siste alternativ er også en særdeles pirrende tilstand vi praktiserer nå og da men ikke permanent. Hos oss betyr ikke det fittenekt men vi har funnet ut at alternativ 3 (han må alltid bruke kondom) er det som gjelder når jeg er aktiv med bull(s). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Positivt at noen sørger for å holde siden oppe med litt puls, enten det er spørreundersøkelser, historier, tema eller noveller :)

Jeg er (mer enn) usikker på i hvilken grad hotwifene er de som er mest opptatt av hva som skal tillates eller ikke, tror det for det meste kommer fra cuckoldens ønsker/fantasier, med noe add-ons fra en bulls som også liker den type fantasier. Det sagt - det er vel ikke uvanlig at HW kan la seg inspirere av disse forslagene/ønskene, kanskje aller mest av det en bull foreslår ?Ikke overraskende at det er ønskelig med begrensninger hva gjelder samleie for cucken. Pull-out med ejakulering på utsiden kunne kanskje vært krydret med obligatorisk rengjøring også med den varianten? Det siste alternativet (fittenekt når hun har bull(s)) kan jo forsterkes med sporadiske "ruined orgasms" for cuckolden, alternativt håndjobb som fullføres helt ut når det vurderes som ekstra fortjent. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...