Gjest GuttBodo Skrevet 2. april 2014 Share Skrevet 2. april 2014 Heihei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bianchianto Skrevet 29. november 2014 Share Skrevet 29. november 2014 Hei, jeg er en italiensk mann, som arbeider i det nordlige Norge, gift, men kona ikke alltid til stede. Jeg leter etter noen spennende avvik fra daglige rutine, spesielt med varme koner, jeg finner spennende å ha sex med henne mens hennes ektemann se eller selv deltar. Når yngre jeg allerede hadde noen erfaringer med et eldre par, og likte den veldig mye. Ikke noe problem av alder, jeg har fantasi til å ha sex med en eldre dame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest superbull Skrevet 3. desember 2014 Share Skrevet 3. desember 2014 Hei gutt bodø. Jeg er også i bodø. Teame opp? Gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøkenfristet Skrevet 7. mars 2015 Share Skrevet 7. mars 2015 noen som søker en hotwife innpå her da? altså, til å bli sin hotwife? noen som vil bli bedre kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GuttBodo Skrevet 6. august 2016 Share Skrevet 6. august 2016 Hei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GuttBodo Skrevet 12. oktober 2016 Share Skrevet 12. oktober 2016 Noen som søker etter en cuckold her? til å bli sin cuckold.? Noen som vil bli kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior79 Skrevet 22. oktober 2016 Share Skrevet 22. oktober 2016 Er det noen jenter fra Bergen her som vil bli bedre kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldslave12 Skrevet 17. februar 2017 Share Skrevet 17. februar 2017 Finnes det ei hotwife i Telemark/østlandsområdet? Hvis du finnes der ute, hadde det vært kjempe kos om du tok kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldmann81 Skrevet 16. januar 2018 Share Skrevet 16. januar 2018 Kjekk mann på Møre søker hotwife Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
substar Skrevet 8. april 2018 Share Skrevet 8. april 2018 Noen single Hotwifes her som ønsker seg en kjekk cuckold? Er frisk og rask og klar før å starte i et nytt eventyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslo991 Skrevet 21. oktober 2019 Forfatter Share Skrevet 21. oktober 2019 Kvinne som trenger "hjelp" med å ydmyke sin mann? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. september 2020 Share Skrevet 10. september 2020 cuckoldslave12 skrev (På 17.2.2017 den 9.17): Finnes det ei hotwife i Telemark/østlandsområdet? Hvis du finnes der ute, hadde det vært kjempe kos om du tok kontakt. Trodde ikke du hadde profil her inne jeg, det du sa til meg ihvertfall ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. september 2020 Share Skrevet 10. september 2020 2017 ?! Da var vi kjærester og så var du her inne og søkte Hotwife!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredricosissy Skrevet 25. august 2021 Share Skrevet 25. august 2021 Hei jeg er en cuckold mann som ser etter en hotwife, som lyst og dominere og cuckold meg. Jeg vil være din lojale cuckyboy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg