Gå til innhold

E6/Hamar/Oslo i neste uken


MasterXXXrated

Anbefalte innlegg

Lettere dominant mann kjører E6 ned fra Nord til sør i neste uken.

Treffer gjerne en hyggelig varm, kåt kvinne på turen, evt på Hamar, eller Oslo.

Har ikke treffsted.Evt er det en kåt par som lar meg bruke henne, men mannen enten ser på, evt får rapport, med bilder og video mens tingene foregår?

Er sykdomsfri, renslig, snill og oppfører meg alltid pent...

Har litt erfaring i denne settingen fra før, og foretrekker edru treff..

Selvsagt har et par pils for å lette stemningen ikke noe å si, men foretrekker å ha alle sansene i behold for å nyte. Liker å være litt dominant, og knulle i alle hull.

Har en meget hard og sprutevillig pikk, som er veldig utholden, i mellomstørrelsen.

Spruter ekstremt mye sies det :) Liker litt kinky ting også, og har meget god fantasi.

Setter alltid kvinnen i høysete, og elsker å tilfredsstille henne, gjerne gang på gang, før jeg tenker på mine egen nytelse...

Er bi, og tenner gjerne på settingen der han må se på, og at jeg lar han måtte suge meg, og slikke sin kones safter av pikken min :cool:

Ta gjerne kontakt, så kanskje vi treffes ???

rpn46690.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...