The Good Wife Skrevet 1. februar 2013 Share Skrevet 1. februar 2013 Det virker på meg som om dem som er velutstyrt her inne er meget travle menn, eller dem bare skal vise seg frem for å få en og runke med her:confused: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet 6. februar 2013 Share Skrevet 6. februar 2013 Kan vel hende de både er travle og setter pris på ei god damevennine å runke med også? Så får man se om man kan møtes når det passer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest dvd200973 Skrevet 28. februar 2013 Share Skrevet 28. februar 2013 Bull her som er klar for noe mer enn bare show and cum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 2. mai 2013 Share Skrevet 2. mai 2013 Hei Wife, Jeg er her for å treffe par eventuelt damer. Jeg har bilde på profilen og jeg ville sette pris på om du hørte fra deg. Sexy hilsen fra Per Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HenryMiller Skrevet 1. april 2014 Share Skrevet 1. april 2014 Og jeg er stor, holder ord, og har stor kapsitet, selv om jeg er travel,ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bianchianto Skrevet 29. november 2014 Share Skrevet 29. november 2014 Hei, jeg er en italiensk mann, som arbeider i det nordlige Norge, gift, men kona ikke alltid til stede. Jeg leter etter noen spennende avvik fra daglige rutine, spesielt med varme koner, jeg finner spennende å ha sex med henne mens hennes ektemann se eller selv deltar. Når yngre jeg allerede hadde noen erfaringer med et eldre par, og likte den veldig mye. Ikke noe problem av alder, jeg har fantasi til å ha sex med en eldre dame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69cfnm Skrevet 15. september 2018 Forfatter Share Skrevet 15. september 2018 Hei! Er ny bull fra Oslo, søker par! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslo991 Skrevet 7. oktober 2020 Share Skrevet 7. oktober 2020 Dårlig med liv her- men jeg er fra Oslo - noen som vil prate litt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg