Nordparet Skrevet 1. november 2012 Share Skrevet 1. november 2012 Del noen ord med oss, om hvem du/dere er, evt. om du/dere søker noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thunder77 Skrevet 29. november 2012 Share Skrevet 29. november 2012 Finnmark her,, synes cockold er utrolig spennende. Tenner på creapieclean....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thunder77 Skrevet 29. november 2012 Share Skrevet 29. november 2012 Må korigere litt over : slikke henne ren..er en av drømmene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MasterXXXrated Skrevet 11. august 2013 Share Skrevet 11. august 2013 Hei ! Bull som bor i Lofoten... Fantasi? Vel, møte et par der han er underdanig Evt et par der hun lånes ut Har litt erfaring fra tidligere treff, men søker nå mer erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Partner4you Skrevet 23. oktober 2013 Share Skrevet 23. oktober 2013 Seriøs Tromsømann søker hotwife/cuckoldpar for deilig nytelse med jenta, til mannens store forargelse/nytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensktpar Skrevet 2. januar 2014 Share Skrevet 2. januar 2014 Vi är ett svenskt par som bor i Tromsö som söker en bull mellan 25-30 år som ska knulla kona min när jag lyssnar/ser på. Vi har erfarenhet av 3-kant sen tidigare. Jag syns det är svårt att hitta par som går igång på detta med hotwife/cockold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drillmeister Skrevet 18. januar 2014 Share Skrevet 18. januar 2014 Tromsømann som søker par / damer. Han må gjerne se på, evt høre på. Jeg er ren og pen, 39, 193 cm , og 23 cm . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tromsøpøbel Skrevet 21. mars 2014 Share Skrevet 21. mars 2014 Mann på 36 søker begge kjønn og par...ta kontakt for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m29tromsø Skrevet 17. juli 2014 Share Skrevet 17. juli 2014 Noen damer så er interessert i og treffest i naturen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bianchianto Skrevet 29. november 2014 Share Skrevet 29. november 2014 Hei, jeg er en italiensk mann, som arbeider i det nordlige Norge, gift, men kona ikke alltid til stede. Jeg leter etter noen spennende avvik fra daglige rutine, spesielt med varme koner, jeg finner spennende å ha sex med henne mens hennes ektemann se eller selv deltar. Når yngre jeg allerede hadde noen erfaringer med et eldre par, og likte den veldig mye. Ikke noe problem av alder, jeg har fantasi til å ha sex med en eldre dame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danky Skrevet 8. september 2015 Share Skrevet 8. september 2015 Har bott i Tromsö ett år.Syns ofta på byen, på topp tur eller på gymmet. Är ok att kalla mig en glad party svenske .vänninor får kalla mig något annat . Är lätt att prata med och söker par, gärna lite yngre. Är glad i jenter och tycker om lite former. Er öppen spør mig om ka som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TromsøSprut Skrevet 12. april 2016 Forfatter Share Skrevet 12. april 2016 Jeg er en gutt på 18år som søker alt av nye opplevelse. jeg er fra Tromsø og bor her, jeg søker både jenter og par som er på utkikk etter en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl77 Skrevet 13. juli 2020 Share Skrevet 13. juli 2020 Mann 43 rett utfor Tromsø, ser etter jenter/damer eller par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg