Gå til innhold

Treff?


Anbefalte innlegg

Vi ønsker å bli kjent/treffe andre mennesker som deler vårt syn på (sex)livet...

Vi tenker at det å møtes for ufropliktende prat over en kopp kaffe eller en drink på et nøytralt sted ,bygger en trygg og fin atmosfære til treff...

Da kan vi slå av en prat, sjekke om kjemien stemmer og eventuelt kunne avtale å treffes igjen. (med eller uten klær :D )

Kansje møter vi nye venner for prat eller nye venner for lek... Hvem vet??

 

Venter i spenning på respons ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paret2

Hei

Vi kan tenke oss å være med.Trefffes et nøytralt sted for noe å drikke og en hyggelig prat kan være en fin start..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 2 weeks later...
Gjest bergen1972

det var et kjempehyggeligt cc treff i helgen =) masse gode snille og glade mennesker der =) fikk nye venner =)

Er ny helg og nye muligheter denne helgen om det er lyst i folk ... kan jo treffes? .. enten på barbarista eller privaten som mange også foretrekker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergen1972

Hei alle sammen!

Var litt usikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget så jeg tar en råtjangs ..

det er helg og for mange betyr dette fri fra mas og gnål =)

Jeg lurte derfor på om det kunne være stmning for å ta en liten tur ut i løpet av helgen .. treffes for hyggelig samvær gode drinker, koselige prater...noen rolige danser?

rett og slett bli kjent med hverandre? =) er ikke noe hemmelighet at hvis man først blir kjent med hverandre så er man foreksempel ikke så redd neste gang man skal "treffes"

Har vert med på treff med cupido nå og fikk så mange positive inntrykk at je gføler vi må få till noe slikt her også ..

Single og par om en annen ... er det noen som kunne tenke seg dette? .. bare svar videre på tråden så tar vi det derfra =)

 

Det var jo litt respons på forumet der jeg la det opp så jeg prøver etter ønske fra noen å gjøre det litt mer privat =)

Mine forslag til steder vi kunne treffes er

1. Barbarista

2. Privaten

 

Dato tid og slikt kan vi leke litt med =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS

Er der flere kvinner som kann tenke seg og møtes ute på byen til en drink til neste helg,som bergen1972 skriver i sitt innlegg

Eventuelt noe mer,de som har ett hotel rom eller eller er fra bergen med tilgang til til noe innendørs hadde vært bra,sommeren er forbi.

Eller har dere pakket dere inn for vinteren.

Hilsen trimmeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergen1972

2 barer som er fine å starte på =)

 

Privaten i vaskerelvensmauet ingan visavis Dream strippeklubb

 

Barbarista i øvregaten omtrent der stainkjellergaten begynner (Er populær quiz der på fredagen så kan være mye folk )

 

ellers videre på kvelden så er det mye å velge mellom det kommer jo helt an på hva folk ønsker

Disco og dans med mye folk og av og til litt høy lyd Bryggen nightklubb(Engelen om det høres mer kjent ut )

Ricks med greit og variert musikktilbud (lokalet ned er jo ganske så koseligt og "passe" mørkt for flørting og annet snusk ;) )

Zachen vil jeg ikke anbefale .. høy lyd sykt mye folk og dårlig luft ( er man på fyllasjekkeren så er dette plassen å finne alkogholiserte berter (dørlig kvalitet))

Rubinen har jeg ikke vert og kan derfor ikke komme med noe vettugt om den plassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest bergen1972

Hiesann igjen =)

Så nærmer det seg helg igjen og jeg tenkte jeg skulle lufte det litt om det var interesse for noe sosialt/kjemitreff på privaten til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Blue

Hadde det vært mulig å finne en velkledd, sosialt erfaren, veltalende og kjekk gentleman som kunne tatt min elskede ut på byen en kveld jeg er opptatt? Kanskje middag, vin, god prat osv. Altså ikke noen avtale om sextreff, men en mulighet til å gjøre et godt inntrykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

eg soker noen for helger, eller hveld. Jeg snakker engelsk, men jeg veldi opent for norsl lærer :p

I would like somebory to tolk, and play...touch...kiss...suck..... For nice enjoy and play...I am a good lover... very sensitiv with open mind and educated...^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, ny på denne nettsiden, men prøver likevel.

Finnes det en frue som kunne tenke seg å snakke og bli kjent?

Kanskje treffes over en kaffe, kino eller noe?

Er snill, har humor, åpen og seriøs, flink med ord, og passer på damene

Gi meg gjerne en lyd =)

Mvh Mann 25 i bergensområdet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gjest Prins_charming

Da har jeg endelig en mulighet til å få luftet partyløven i meg.

Er det andre som også skal ut i kveld, så er det bare å legge igjen en melding her inne så tar vi det videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei alle sammen

 

Damen min er bortreist for sommeren og kjenner savnet av kvinnelig nærhet/sosial sammenheng

Noen der ute som ønsker/savner eller deler litt selskap med meg?

Ta gjerne kontakt, er en høflig gentleman :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 3 måneder senere...


×
×
  • Opprett ny...