Oslmann Skrevet 15. mars 2011 Share Skrevet 15. mars 2011 Hvilke steder bør vi sende konene til for å bli sjekket opp? Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky Skrevet 27. mai 2011 Share Skrevet 27. mai 2011 Send henne til meg du :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslotreff86 Skrevet 21. desember 2011 Share Skrevet 21. desember 2011 er lett og plukke opp damer på andys sporst pub ved stortinget =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyLuke Skrevet 4. mai 2012 Share Skrevet 4. mai 2012 ... ... I see .. horny guys only here ... advertising ... ... any replies ? ... how did it go in Andy's Sport Bar ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayas Skrevet 5. juli 2012 Share Skrevet 5. juli 2012 Har også fått napp på Andys, men savner gode gamle Frascati. Der var det mange damer på 40 +. Noen som vet hvor klientellet som gikk på Frascati går nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Parioslo Skrevet 1. august 2012 Share Skrevet 1. august 2012 De bor i Spania og nyter pensjonist tilværelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mester T Skrevet 2. august 2012 Share Skrevet 2. august 2012 Hvor gjør man det utendørs nå? Ble det ikke slutt i skogen/vannkanten utenfor ingjerstrand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest independent Skrevet 30. oktober 2012 Share Skrevet 30. oktober 2012 vart är lättast att träffa kvinnor i oslo som inte kostar pengar för dom finns ju överallt ,någon annonym pub kanske?? vart går ni killar dela med er av era bästa ställen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par25og23 Skrevet 3. januar 2013 Share Skrevet 3. januar 2013 Noen steder som anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumble Skrevet 5. januar 2013 Share Skrevet 5. januar 2013 Bar1 på Aker brygge går vel for å være et sted der par møtes i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DominantCuckoldress Skrevet 26. januar 2014 Share Skrevet 26. januar 2014 Bar1 har stengt på Aker Brygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 26. januar 2014 Share Skrevet 26. januar 2014 3 brødre på Karl Johan skal være et sted å treffe spennende mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DominantCuckoldress Skrevet 26. januar 2014 Share Skrevet 26. januar 2014 Kjekt å vite. Noen som vet om andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffekokern Skrevet 5. februar 2014 Share Skrevet 5. februar 2014 Har vært på kulturpub i lillestrøm, der var det en som kommenterte ankelkjedet mitt. Fin pub og fin plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lakla Skrevet 22. oktober 2017 Share Skrevet 22. oktober 2017 Hallo ikke så mye aktivitet her lenger? Noen som har erfaringer med steder nå om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zum Skrevet 24. desember 2017 Share Skrevet 24. desember 2017 Vi har rom på Grand, Oslo, Nyttårsaften 2017. Er ved basenget fra kl. 11.00. Damen har fotsmykke, lenke. Hvis noen tar kontakt må det ikke være vulgærtt, direkte, men meget diskret, høflig, sjarmerende. Kanskje kan noe hende. Muligens. Helst et par. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hotwifen Skrevet 29. mars 2018 Share Skrevet 29. mars 2018 Hvor går man ut i Oslo nå om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckjo Skrevet 7. juli 2018 Share Skrevet 7. juli 2018 Mange mørke menn på "under Brua" på Grønland. Litt sexy klær så får damene lett kontakt. Men gå ikke alene og pass godt på vesker og verdigjenstander. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest uerfaren-gift69 Skrevet 3. august 2018 Share Skrevet 3. august 2018 Uerfaren ønsker at kona knulles med andre Hei, jeg beklager, kanskje høres dumt ut, kanskje useriøse,men,jeg er en uerfaren,gift mann,men ikke sjalu, som ønsker at kona ha sex med andre.Jeg ønsker at noen treffe kona mi, forsiktig prate,ta på hun, og hvis alt bli bra at knulle hun.Jeg selv har gi lov til hun og hun vet at jeg ikke sjalu.Hun noen ganger virker som hun vil,men noen ganger virker som hun vil ikke, rart for meg. Men ikke så lett til å finne noen eller flere som vil treffe,prate,forsiktig ta på hun uten å nevne meg,hennes bilder,den nettside, alt..Hun er liten litt frodig dame med svart kort hår,lyse blå øyne.Kan prate mer om alt på skype ; [email protected] eller; vanligman_4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg