Gå til innhold

Sjekkesteder


Gjest Oslmann

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 weeks later...
  • 2 måneder senere...
Gjest independent

vart är lättast att träffa kvinnor i oslo som inte kostar pengar för dom finns ju överallt ,någon annonym pub kanske?? vart går ni killar dela med er av era bästa ställen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 3 years later...
  • 2 måneder senere...

Vi har rom på Grand, Oslo, Nyttårsaften 2017. Er ved basenget fra kl. 11.00. Damen har fotsmykke, lenke. Hvis noen tar kontakt må det ikke være vulgærtt, direkte, men meget diskret, høflig, sjarmerende. Kanskje kan noe hende. Muligens. Helst et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 weeks later...
Gjest uerfaren-gift69

Uerfaren ønsker at kona knulles med andre

Hei, jeg beklager, kanskje høres dumt ut, kanskje useriøse,men,jeg er en uerfaren,gift mann,men ikke sjalu, som ønsker at kona ha sex med andre.Jeg ønsker at noen treffe kona mi, forsiktig prate,ta på hun, og hvis alt bli bra at knulle hun.Jeg selv har gi lov til hun og hun vet at jeg ikke sjalu.Hun noen ganger virker som hun vil,men noen ganger virker som hun vil ikke, rart for meg. Men ikke så lett til å finne noen eller flere som vil treffe,prate,forsiktig ta på hun uten å nevne meg,hennes bilder,den nettside, alt..Hun er liten litt frodig dame med svart kort hår,lyse blå øyne.Kan prate mer om alt på skype ; [email protected] eller; vanligman_4

Lenke til kommentar
Del på andre sider



×
×
  • Opprett ny...