Gå til innhold

Hvor liker du spruten


Giiirlnorway

Hvor er deiligest å sprute  

82 stemmer

  1. 1. Hvor er deiligest å sprute

    • Fitta
      59
    • Rumpa
      9
    • Munn
      27
    • Pupper
      4


Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • 10 måneder senere...

Ser ut som resultatene så langt er en no-brainer. Selvsagt aller best å få fitta ordentlig fylt opp men det er altfor sjelden. Må jo ha en fast Bull først, tilfeldige engangs opplevelser skjer alltid med kondom og når det kommer til hverdags sexen med min kjære er det som oftest (for ikke å si nesten alltid) pull-out. Å gi beskjeden om at han ikke får fylle meg er en kinky og pirrende del av akten, akkurat slik dette bildet visualiserer det.  Dessuten liker jeg å få ladningen over mage og pupper, det er både deilig og praktisk.

 191677282_spillit.jpg.016b590840bb35e5c44f0eb4805b143d.jpg

 

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er første "date" med henne fylles gjerne munnen, om det foretrekkes. Det er alltid deilig å vite at hun møter sin spente cuck med et salt kyss når hun kommer hjem. 

Med faste relasjoner krever jeg at fitta skal fylles ordentlig opp, forutsatt at hun benytter prevensjon. Det er magisk å kjenne hennes tilfredsstillelse i det øyeblikket kombinert med egen nytelse og vår felles intime nærhet der og da. Boosten er selvsagt at den nærheten og det intense øyeblikket er vårt, hun er "min" i noen sekunder, fordi cuck ikke får være med. Han venter hjemme, sannsynligvis boblende av spenning, tenning, nervøsitet, sjalusi, bekymring og kåthet. Så sendes hun hjem, full av meg og cuck kan glede seg over det som er etterlatt, alternativt kan han motvillig håndtere det slik hans partner ønsker. Begge deler er like digg?

De andre alternativene: 

Rumpa - knuller henne gjerne der om det er en opsjon men ikke sprut

Pupper - sprut på dem overlates til cuck, og det er perfekt om det er eneste stedet han får sprute

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...