Gå til innhold

Ønsker min samboer skal tenne på fremmed pikk


tjafs

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har tidligere "operert" i rollen som bull og hatt flere fine treff og erfaringer med dett. Men så dukket det plutselig opp ei jente som jeg falt for(traff henne uten dette cuckold etc.)

Og nå har det seg slik at jeg gradvis har utviklet sterke fantasier om at hun skal se andre menn. Vil ikke definere meg som cuckold, mem som stag, da jeg ikke tennes på ydmykelsen som en cuckold utsettes for. Men tenner veldig på tanken at hun får fremmed pikk.

 

Gikk litt tid før jeg luftet dette for henne(2-3år) og har i senere tid nevnt dette fra tid til annen når vi kåter hverandre opp i senga. Hun setter pris på at jeg forteller mine fantasier. Men hun sier at hun ikke har tenkt sånn før, og at hun bare vil ha meg. Og hun spør også hborfor jeg tenker sånn om henne. Prøver å forklare så godt jeg kan, men er jo ikke lett:p

 

Men i det siste når vi har drevet litt forspill, har dette dukket opp, jeg har fyrt på med litt dirty talk mens vi ligger i senga. Hun ligger og tar på seg selv, mens jeg lirer av forteller henne hva jeg fantaserer om. Hun virker da som hun blir skikkelig kåt og spør stadig hva som skjer videre i fantasien, og hun kommer før jeg rekker å knulle hu.

 

Etterpå sier hun fortsatt at hun bare vil ha meg, selv om det virker som hun digger dirty talken min.

 

Noen der ute som har vært i samme situasjon og har noen gode tips til å få vippet henne over kanten her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Akk ja... Skal vi se.. Jeg har snakket om det samme, og fått samme reaksjon som deg i 4 år nå. Sist helg, så sa hun at hun ville ligge med en annen mann hvis hun mistenkte at han var velutstyrt.. Endelig.. Det har tatt fire år med dirtytalk, filmer og bilder. Utbrodering av fantasier på tumblr. Det gjelder å være tolmodig, og ikke gi opp. Så frøene og vann de ofte, så vil hun en dag bli klar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har ofte et helt annet tenningsmønster enn oss menn så jeg er veldig enig i hva de to andre mennene her sier. Kvinner trenger tid men når hun er klar så er hun veldig klar.

 

Hva om du sender henne en frekk melding neste gang hun er alene på fest og inviter henne til å ha tilfeldig sex...? Det var sånn jeg og samboeren min startet og hun har virkelig omfavnet det hele. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner vil ofte være redd for at grunnen til at en mann ønsker at hun skal ha sex med andre er at det legitimerer at og du har det. Hun har vanskelig for å tro at du virkelig vil det. At har har hun først gjort det så kan hun ikke "ta" deg for å gjøre det samme.

Derfor må du gi henne tryggheten på at det er bare fordi du tenner villt på tanken av at hun har vill og deilig sex på en annen, og ikke på noen måte for å kunne gjøre det samme selv.

Og det er ikke lett å overbeise henne om. Tar tid, men til slutt . . . . . :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...