Gå til innhold

Gi henne en challenge for helgen!


HWfantasi

Anbefalte innlegg

Jeg ber henne ta bilder fra toalettet på utested av henne på kne med tunga ute. I forkant har vi snakket om at hun vil finne noen å suge på byen.

 

Utrolig tennende å sitte hjemme og spør om hun har funnet noen og vente på bilder. Er du heldig kommer det plutselig ett av henne med en deilig kukk i munnen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) send hennes og hennes veninner snapchat eller tlf nr så kan vi finne utnoe for i kveld. Privat fest (i leilihet), hotelrommet, osv... Jeg kan skaffe guttene, alder 30-37, sport, hyggelige og koselige karrer. Send gjerne noe bilder på privat innbox. Hører fra dere, mvh L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at noe så "enkelt" som å være truseløs under, og kanskje iføre seg et diskret ankelkjede (pga den internt kjente symbolikken) kanskje kan være nok første gangen. Det vil trolig vekke noen reaksjoner/følelser hos henne selv.

 

Og selvsagt må hun være forsikret om at flørting ikke bare er tillatt, det er oppfordret.

 

Man kan imidlertid ikke forutse hva som skjer en kveld på byen - det er slett ikke sikkert det dukker opp noen hun føler for å flørte med. Og venninnekvelder er litt vanskelige - venninner passer godt på hverandre og kan hindre fremstøt fra tilfeldige menn. (Jeg vil anta venninnene ikke kjenner til deres interne planer). SÅ passende moderate forventninger tror jeg er aller viktigst.

 

Takk for gode tips! Venninnene mine er ingen hindring.. Truseløs skal bli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) send hennes og hennes veninner snapchat eller tlf nr så kan vi finne utnoe for i kveld. Privat fest (i leilihet), hotelrommet, osv... Jeg kan skaffe guttene, alder 30-37, sport, hyggelige og koselige karrer. Send gjerne noe bilder på privat innbox. Hører fra dere, mvh L.

 

Takk for svar, men er ikke interessert i treff foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
fuckMyGirl skrev (2 timer siden):

dama mi har gjort det der ofte.  og noen ganger sendt bilde . eller gått på toalettet emd en fremmed rett foran nesen min.  og eg vitene om hva som hender ventende utfor eller i baren. en herlig følelse

Spennende. Har de da også sprutet inni henne mens du venter utenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eller i munnen. En gang hun var på tur i Bergen lovte hun meg en overaskelse. eg hadde lenge mast om å få et suge bilde. Hun tok med en kar på et toalett og sugde han. Men vart ikke bilda av det selv om det var planen. Så fant hun en ny på samme utested og inn på toalett, men samme resusltat .Han kom før hun fikk fiklet til cameraet.     senere utpå natt fant hun en annen kandidat.  Og der ble det blink. eg vaknet utpå natten av at eg fikk meldinger på face. der var 3 ferska bidler av henne. ble ikke lett å sovne igjen etter det. 

 

  • Liker 3
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...