Gå til innhold

Cuckolderfaring som mangler noe...


bmpar

Anbefalte innlegg

Får bare skrevet litt.. hmm

 

Jeg har i flere år hatt gleden av å leve med kvinner som har funnet hotwife-rollen med full tenning. Vi har vært så kåte og lekne. Swingers, lek ute i natur, på strandområder og annet. Men vi fikk aldri til en leken situasjon som; Vi ligger litt utenfor der folk går. Gress og litt trær som gir litt skjerming.

 

Vi er nakne, og jeg koser lett med hennes fitte, med høyre hånd. Så dukker det opp en bra utseende mann som liker det han ser. I shorts. Han ser på dama mi som ser tilbake på ham. Hun spriker med låra mens fingeren min langsomt glir rundt klitten hennes. Jeg løfter hånden og vinker ham nærmere. Dama mi smiler.

 

Jeg sier til ham at hun liker at noen koser mer brystene hennes. Han responderer, og det stivner til i shortsen hans. Hun ser det og uten å spørre meg løfter hun ut kuken hans og stryker den kjærlig. Jeg blunker til ham og trekker meg litt bort, hvorpå han tar av seg shortsen, ber henne suge ham litt, før han plasserer seg mellom hennes lår og ber henne føre kuken hans inn i hennes klissvåte fitte. Jeg ligger og nyter at den store kuken glir inn i henne, langsomt. Hun har fullt fokus på ham. Jeg runker lett og nyter hennes nytelse, som øker mens hennes stønning øker. Han tar henne hardt. Hun møter hans kuk med løftet fitte og kommer mens han spruter inn i henne.

 

De ligger og roer ned litt, men jeg ber ham om telefonnummer så hun kan be ham pule henne alene, når hun ønsker variasjon. Han går så, og jeg legger meg ned hos henne, og slikker henne fullstendig, til hun spruter, og kommer på ny. Så vil kuken min ha fitte og, og jeg puler henne til jeg kommer, og koseslikker henne etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...