Gå til innhold

Vise henne på live cam


Soccermom6y9

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om en app som tillater å vise henne på CAM til mange seere samtidig? Vi har testet ut Periscope som var veldig bra. Om hun var naken fikk hun umiddelbart mange 100 seere som kommenterte. Problemet var at det ikke var tillatt og vi ble bannet. Lagde ny profil og inviterte åpenbare profiler til lukket gruppe og kunne vise oss det en stund med 20-50 samtidige seere. Men så ble vi etterhvert utestengt der også. Nakenprat hadde en fin camchat men den er nå borte.

 

Vet at det finnes mange utenlandske, men det virker som de krever masse registrering og hele opplegget er for å tjene penger, noe vi ikke tenker å fokusere på. Man blir også veldig "usynlig" fordi de fleste cammerne er veldig proffe og åpenbart gjør dette for å tjene penger.

 

Nodn forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker å benytte tlf som kamera. Periscope tillot dette. Vi har også laget profil på chaturbate men har ikke testet det. Det finnes andre tilsvarende apper, men det er så utrolig mye dilldall med kjøping av gaver, hjerter og annet søppel, og det er ikke tillatt med nakenhet. Rart at det ikke finnes tilsvarende app som Periscope, men med aldersgrense. Det fine med denne appen er at man kan velge å la opptaket ligge etter sendingen og folk kan kommentere og like "live" i ettertid. Samt man kan lagre filmen lokalt på en enkel måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cuckold.no/cam kunne jo vært morsomt, men vi er kanskje for få og det kan bli for nært mtp. bekjente?

 

Dette er noe som vi driver å ser på. En eller annen gang i løpet av siste halvdel av 2020 har vi planlagt å oppdatere/ komme med en helt ny chat for pc og mobil. Vi ser på om cam eventuelt er noe vi da kan integrere i en ny chat. En helt ny chat kommer til å koste en del, så kostnaden ved dette er en viktig faktor. Muligens f.eks cam kun blir tilgjengelig for de med Premium abonnement. Ingenting er foreløpig bestemt så vi holder dørene åpne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny chat tror jeg ville blitt veldig verdifullt for dette nettstedet. Jeg er overbevist om at ustabiliteteten i chat begrenser veldig mye av bruken her inne.

 

Jeg har satt pris på all prat med likesinnede cuck'er, på samme måte som jeg er takknemlig for de bull'ene som har tatt henne. Som en dedikert cuck, så håper jeg denne rendyrkede norsk cuckolding site'n vokser videre. Men da tror jeg chat må bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...