Gjest frstadpar1 Skrevet 7. januar 2020 Share Skrevet 7. januar 2020 Kona skal overnatte hos elskeren i natt for første gang..... Altså ikke noe på meg etterpå som jeg pleier. Får bilder... noen som har erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hato Skrevet 7. januar 2020 Share Skrevet 7. januar 2020 Spennende setting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manndom Skrevet 10. januar 2020 Share Skrevet 10. januar 2020 Definitvt en spennende setting. Jeg vet ikke om jeg noen gang vil klare å sette meg helt inn i hvordan det oppleves fra hans side. Jeg har alltid sett på meg selv i Bull-rollen som et verktøy for deres lyster og fantasier. I noen tilfeller blir det som du beskriver over her, å få henne på overnatting. Det er jo mye som kan gjøres for å inkludere han. F eks ringe han opp og la telefonen være på underveis. Jeg har skrevet litt om en sånn opplevelse jeg hadde. Skal se om jeg kan få lagt den inn her. Eller i vår moderne tidsalder kan hun starte opp Facetime. Det kan bli litt amatørmessig filming kanskje, men han er i hvert fall tilstede - og med på det som skjer der i senga, live. Holdt på å skrive lykke til, men det er jo noen dager siden - så håper heller det ble en fin erfaring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.