Gå til innhold

Hotwife på tur


Gjest frstadpar1

Anbefalte innlegg

Gjest frstadpar1

Kona skal overnatte hos elskeren i natt for første gang.....

Altså ikke noe på meg etterpå som jeg pleier.

Får bilder... noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitvt en spennende setting. Jeg vet ikke om jeg noen gang vil klare å sette meg helt inn i hvordan det oppleves fra hans side. Jeg har alltid sett på meg selv i Bull-rollen som et verktøy for deres lyster og fantasier. I noen tilfeller blir det som du beskriver over her, å få henne på overnatting. Det er jo mye som kan gjøres for å inkludere han. F eks ringe han opp og la telefonen være på underveis. Jeg har skrevet litt om en sånn opplevelse jeg hadde. Skal se om jeg kan få lagt den inn her.

 

Eller i vår moderne tidsalder kan hun starte opp Facetime. Det kan bli litt amatørmessig filming kanskje, men han er i hvert fall tilstede - og med på det som skjer der i senga, live.

 

Holdt på å skrive lykke til, men det er jo noen dager siden - så håper heller det ble en fin erfaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...