Gå til innhold

En kveld med fido


Sindy

Anbefalte innlegg

I kveld var fido her. Barna var på trening og vi hadde to timer alene. fido har forsikret meg mange ganger om at han skal klare å gi meg orgasmer og gjøre meg godt. Jeg begynte å tro han.

Vi kledde oss nakne. Vi kysset. Jeg sa til fido: ”Den siste mannen som kysset meg var OP. Vil du kjenne hvor jeg hadde pikken til OP? Du vet han knullet meg på lørdag og jeg fikk mer enn en orgasme?”

fido tok hånden sin og førte mellom bena mine. Han kjente først forsiktig og det var deilig, men plutselig så ble han litt hardhendt. Jeg sa til han at han måtte være mer forsiktig. Han var litt mer forsiktig før han glemte seg igjen og og jeg måtte si ”au, ta det med ro”.

Jeg skjønte etter hvert at dette ikke ville føre til noen orgasme. Så jeg ba fido knulle meg i stedet. Kanskje han kunne holde lenge nok til at jeg fikk en orgasme? Jeg var i alle fall tent nok med tanken på den deilige mannen jeg hadde på lørdag, men samtidig hadde jeg tørket litt inn på grunn av den hardhendte behandlingen til Fido, så igjen gikk veien om glidekrem, noe jeg aldri før har trengt.

Fido tok meg i doggy. Han var halsvalapp, eller halvstiv. Kall det hva du vil. Den mannen duger ikke til noe. Han klarte i kveld ikke engang å få den skikkelig opp. Så, det var bare å avbryte. Jeg sa til fido at dildoen min er bedre enn han. Det er faktisk sant. Han er en skikkelig cuck.

Er det rart jeg trenger en Bull?

 

PS: Jeg har bedt fido legge ut et bilde av sin halvslappe pikk, sånn at dere alle kan skjønne hvilken nedtur dette var for meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...