Gå til innhold

kil ferga


vaalen

Anbefalte innlegg

Nå er jeg spent , dama har sagt hun skal ha seg fremmed kuk på ferga , vi skal ta oss en tur 28 til 30 sep, blir første gang for oss så er pokker så spendt ja, noen som har erfaring med lignende , så hører jeg gjerne fra dere !!, eller kanskje noen hær som skal med båten da og vill prøve henne ?? flott jente midt i 30 åra, blir spennnende ja , tar ett par dager i oslo etterpå , så blir kanskje noe der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang vi oppdaget at detta var noe for oss var faktisk på en ferje tur. Hadde lugar og når kvelden kom var jeg trøtt å ville i seng. Hun var ivrig på å ut og danse, så vi blei enige om at hun kunne det. Men jeg ga beskjed om at det fulgte forpliktelser med :-) Hu skulle prøve å finne seg en annen mann å kjøre løpet med han så langt som hun ville !

La meg til i senge å sovna kjapt men våkna alene ! Hadde ikke klokke eller mobil så hadde ingen ide om hvor lenge jeg hadde sovet eller hvor hun var !

Lå der i lugaren alene i noe som føltes som en evighet med den hardeste ståpikken jeg hadde hatt! Var en utrulig følelse å vite at hun kansje lå på rygg i en annen lugar å fikk mase pikk !

Ville ikke lette på trykket da jeg sparte spruten til hu.

Så når hu dukka opp var det helt rått å bare kjøre pikke i hu å sprute hu full før jeg overhode viste om det hadde hendt noe !

Så det var kimen til det som i åra etterpå har blitt et forholdsvis løssluppent sex liv :-)

 

Om hu hadde hatt en annen mann den natta ? He he det kan dere jo få lure litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ja da var turen over , ble desverre ikke noe på ferga men i oslo derimot endte vi opp på svingerklubb og der fikk jeg se henne med flere nye pikker i fitta ja , heftig opplevelse ,håper det ikke blir lenge til neste gang , skulle på lørdag også , men da kom fru rød på besøk og ødela alt i hopen , noen med lignende opplevelser da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var turen over , ble desverre ikke noe på ferga men i oslo derimot endte vi opp på svingerklubb og der fikk jeg se henne med flere nye pikker i fitta ja , heftig opplevelse ,håper det ikke blir lenge til neste gang , skulle på lørdag også , men da kom fru rød på besøk og ødela alt i hopen , noen med lignende opplevelser da ??

JA! Har ofte opplevd at tante rød har ødelagt store planer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...