Gå til innhold

hei Alle..ønsker tanker og meninger


Gjest Centrino

Anbefalte innlegg

Gjest Centrino

Hva kvinner kan bli HW? jeg har så lyst få min kone til å bli det, men jeg finner ikke indikasjoner på at dette skal la seg gjøre..hvordan bør man gå fram for å finne hva som bor i henne av fantasier og lyster...evt hva hun har gjort før min tid...Tror dere alle har potensialet til å bli det? har alle kvinner egentlig lyst på to menn på en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....................

Og så må du ikke glemme det faktum at alt overveiende de fleste kvinner er mindre interessert i engangsknull med ukjente enn det vi menn ofte kan være. De trenger som regel å føle en eller annen form for kjemi og tilknytning til vedkommende før de innleder noe seksuelt. Og det du må spørre deg er om du også er villig til å dele hennes følelser med en annen......???

 

Det er nok det aller viktigste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Centrino

Tusen takk for flott og utfyllende svar..ikke helt sikker på hvordan jeg skal finne ut av fortid? hvor begynner man? Min drøm er å se henne bli tatt av en annen mann, se en annens gli inn og ut av henne, la en annen få nyte det deilige jeg har...for jeg elsker henne. Vil ikke miste henne..er jo redd jeg blir sjalu i det en annens store kuk glir inn i henne, for godlyder kommer det vel om det skulle skje, tenk om hun liker dette bedre enn med meg? tenk om det blir for tøft se på? skal eg da bryte inn og si stopp...skal jeg takle det la de bli ferdig, snakke om det etterpå...Kanskje ikke alle damer vil dette? men jeg får jo ikke vite om jeg ikke finner en lur innfallsport til å komme inn til hennes tanker og lyster..jeg tror alle har noen, kommer mest an på hvor godt de skjules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Centrino

Kort sagt..når jeg fikk tenkt litt...hva er mest vanligt å oppleve som en trigger til sjalusi, eller føles sårt når en annen mann har samleie med min kone? kommer det mens de holder på? om han kommer i henne, eller kan man slite mest med tankene etterpå? eller helst håpe det er noe som bare gjør meg meget kåt og at vi selv får enda bedre sex...om det går an da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg la en annen få komme i henne? kreve kondom? mye tanker

Her har du nok hoppet over et par steg!! Dette temaet dukker naturlig opp ETTER dere først har snakket litt om hun/dere skal treffe noen.

 

En innfallsvinkel til treff med en ekstra mann kan f.eks være rollespill, hvor dere spiller at du er en annen mann som har sex med henne, etter at du har snakket litt med henne om dette først! Så får dere ta det videre derifra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Centrino

skjønner..og at stemningen mellom henne og en annen kan bli intim, kan man jo ikke avtale på forhånd? vil det og da være en risiko for at hun vil dette mer etter å ha først prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Centrino

Du har mange gode og gjennomtenkte svar..en sa til meg at jeg burde ta det opp neste gang jeg slikker henne, og det er like før hun kommer, da spørre om det ikke hadde vært spennende med en annens kuk med i leken...kan jo være ett lurt tips? kanskje det vil gi svaret, når hun er skikkelig kåt og i ferd med å komme? At han har rett, da vil hun være mest ærlig opp mot det som hansler om sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Centrino

så du mener med vice versa, at om hun vil mer, men jeg ikke, så er det hennes kropp, og jeg må akseptere da at hun får ha mer sex med den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Centrino

mange gode svar..litt å tenke over dette...vet jo jeg vil reagere..men om jeg har en garanti at hun ikke vil treffe den andre alene, eller at hun ikke gir seg henn annerledes enn hjemme...og lar være kline og kysse med en annen..så tror jeg at det kan bli veldig spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i mange år prøvd å få min kone med på å leke. Men hun ser ikke på det som lek, men som brgbd sier, det handler om intimitet og følelser. Hun kan ikke leke teknisk puling, men må inn i en stemning, en tiltrekning, følelser på et eller annet nivå, en lyst og tenning.

 

Og det vil hun ikke fordi hun er redd det kan bli for mye følelser som i neste runde kan påvirke vårt forhold. Det betyr ikke at vårt forhold er svakt, men en erkjennelse av at følelsesmessig engasjement ikke alltid kan styres.

 

Men så prater jeg med mange menn her inne, som har en HW som har både en og to buller hun regelmessig er sammen med. Han får ikke være med, men venter hjemme, får bilder osv.

 

Hvordan har det oppstått? Spørsmålet mitt er egentlig rettet til de aktive HW: er det mannen deres som var eller er drivkraften bak, eller er det dere selv? Er det kvinner med sterke behov, uavhengig av mannens drømmer om å dele, som er den ekte HW? Eller er det mannens drøm som tok en annen retning en tenkt?

 

Hører gjerne svar fra ekte HW..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...