Gå til innhold

Hva er det lengste du har vært i bur?


Gjest Curiousz123

Anbefalte innlegg

Gjest Curiousz123

Takk for gode svar, bruker selv kuklås ofte både hjemme og på jobb. Kona og jeg liker tanken på at hun har kontroll over utstyret mitt til en hver tid. For øyeblikket er jeg bortreist på jobb i 14 dager med kukburet på. Har med en nøkkel til nødsituasjoner som ligger i en forseglet konvolutt. Liker følelsen av å ikke kunne bestemme selv npr jeg skal komme. Er såppas kåt av meg at jeg ikke klarer å la vøre dersom jeg går uten bur.

 

Eneste jeg er litt bekymret for er om det er noen helsemessige farer med å gå med buret såppas lenge? Det er et stålbur slik som på profilbildet, så jeg kommer jo til for å gjøre det rent hver dag. Vet ikke om buret er i riktig størrelse. Kjenner det strammer når jeg blir opphisset men den får jo ikke full reisning såklart. Ringen rundt pungen og kuken kjennes litt vond til tider spesielt hvid jeg blir opphisset. Klarer ikke helt å bestemme meg om buret passer eller ikke, veldig vanskelig og si.

 

Kjøpte et cb6000 men det vle for lite. Når jeg ble opphisset skle ringen frem og jeg fikk "knekk" på kuken bak ringen. Skulle gjerne hatt et som ikke vistes så godt gjennom klærne, var lett å rengjøre uten demontering og som ikke gir noen helsemessige farer mtp at det blir for trangt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

17 dager, men frigjort tre ganger i perioden for grundig rengjøring av stålburet og ditto barbering av skaft og pung før buret ble satt på igjen. Dag 18 låste hun meg opp og jeg var mildt sagt klar for å knulle henne men det skjedde ikke. Jeg fikk en kjapp håndjobb men avbrutt når utløsningen nærmet seg, ble en ekte "ruined orgasm". Veldig frustrerende og krevende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 10 måneder senere...

Har holdt han låst inne i 5 dager i strekk, noe han opplevde som krevende. Jeg ønsker å strekke det lenger, kanskje opp mot en måned men han er usikker. 

Vi bruker CB6000 men har bestilt et tailor made bur på nett, etter å ha tatt mål av han, et som sitter som støpt, da blir det lettere å ha et lengre løp. Spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
SSC-par skrev (På 5.11.2020 den 22.56):

Har holdt han låst inne i 5 dager i strekk, noe han opplevde som krevende. Jeg ønsker å strekke det lenger, kanskje opp mot en måned men han er usikker. 

Vi bruker CB6000 men har bestilt et tailor made bur på nett, etter å ha tatt mål av han, et som sitter som støpt, da blir det lettere å ha et lengre løp. Spennende?

 
kan du dele sidendet er bestillt?? For vi finner ikke bur som passer typen.. da han er rimelig stor…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan faktisk være innelåst permanent 24/365. jeg har vært bak “lås og slå” i perioder på 35, 70 og opptil 220 perioder uten å ta av buret en eneste gang. Er nå innelåst igjen. Er i slutten av den andre måneden. Hvor lenge det blir denne gangen vet jeg ikke. Kanskje et år.Det klarer nok typen din også. Bare vær bestemt. Så bare lås ham inne og “kast” nøklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rouge skrev (15 timer siden):

Man kan faktisk være innelåst permanent 24/365. jeg har vært bak “lås og slå” i perioder på 35, 70 og opptil 220 perioder uten å ta av buret en eneste gang. Er nå innelåst igjen. Er i slutten av den andre måneden. Hvor lenge det blir denne gangen vet jeg ikke. Kanskje et år.Det klarer nok typen din også. Bare vær bestemt. Så bare lås ham inne og “kast” nøklene.

Takk for svar😘😘

skjønner det du sier men er ikke innresert spare han så lenge… da jeg trenger bruke kuken hans😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...