Gå til innhold

Swingersklubb Oslo


be_901

Anbefalte innlegg

Vi kjenner VIP ROOM best og er veldig fornøyd med den. Lounge 62 er i følge rykter samme som gamle Adam & Eva, som var ok en gang i tiden, men som forfalt svært de siste årene. Vi hadde noen svært lite hyggelige opplevelser der før Vip Room kom og reddet oss.

Kan noen bekrefte at Lounge 62 er i samme lokalene og er det nye eiere? I så fall ville et besøk være fristende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvordan er fordelingen mellom menn og kvinner på VIP Room? Jeg har kun vært på Lounge 62 på fredager da single menn også har kommet inn, og det har alltid blitt gangbang med en eller to kvinner da. Derfor har jeg på en måte ikke brydd meg så mye om VIP Room, men etter bildene å dømme ser det ut som et finere sted.

 

Er det ofte gangbangs der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har kun vart på VIP en gang, de var 1 ungt par, men de gick etter 30-40 min uten å gjøre noe.

Så vart de 1 dama igen, hun fick ligga med alla som var der den kvellen.. Hun var ikke så fin.. Detta var på en torsdag... Blev veldig besviken egentlig.. så har ikke vart der etter de.

 

Noen unge par eller jenter som vart der? Skall dit? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei, vi var på gamle Adam og Eva(ca 5 år siden), og vi likte det godt(vi var der mest for å se og kose oss med hverandre), det var lett å gå rundt og se på dem som ville la andre se(noe som vi liker), så var vi på fun4two mai 2010, bare fantastisk, anbefales for alle som har muligheten og sjangsen..

Tilslutt var vi på Viproom i år under sexibition(lørdag), lite og litt for intimt for oss som er mest nyskjerrig(vi fikk pratet med noen hyggelige par i boblebadet) men bare et rom som kunne stenges, og litt lite plass å gå rundt på.. ellers så var det jo rent og pent og hyggelig betjening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Vi har ikke vært på VIP Room, men har hatt mange deilige kvelder og netter på Lounge 62. Har alltid funnet mange aktuelle menn der (rekorden er 15 på en kveld ;)) og et ryddig vertskap sørger for at gjestene både skjønner og følger reglene for klubben. Som kvinne er det bare fantastisk å ligge i storsenga omgitt av 5-6 attraktive menn, mens mannen sitter oppe og tar en øl :) Det er ekstra godt når han er med, for han kan knulle meg uten kondom, men skjønner jo at han må ha pauser i løpet av en 5-6 timers økt . Så - kan trygt anbefale klubb om du er eller har en kvinne som liker gangbang. Men også mulighet for parlek og flere rom hvor man kan trekke seg tilbake alene eller sammen med et annet par. Du må tåle at andre kan se gjennom vinduet, men det er ekstra kinky å ha sex med en annen kvinne, når flere menn står utenfor vinduet og runker:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Tewn: Det hørtes UTROLIG digg ut! Ble vanvittig gira på å dra med madammen dit da den tid kommer ;)

Hvor finner man Lounge 62? Send gjerne link til meg på PM! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stallion80

Tok med meg en venninne til L62/Adam&Eva/Føniks (samme sted med nye navn under samme eier Bjørn Nordmann) og det var utrolig DÅRLIG.

Vertskapet var daffe og giddalause mens hygienen på badene var under enhver kritikk, bare lavmål.

Lakene var slitte, sengene gamle og på enkelte rom var det madrasser på gulvet!

 

Her en en link fra noe jeg fant på Cupido & rapporten sier egentlig sitt

 

Link fjernet, les regler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok vært ymse opp igjennom og Bjørm burde helt klart latt noen med større ambisjoner slippe til. Skjedde en del oppussing i sommer da en vennegjeng fra VIP overtok drifta en periode og pusset opp. Dessverre måtte de gi seg etter en kort stund, men at det burde vært potensiale for en god swingersklubb i Oslo, synes åpenbart, når man ser aktriviteten på denne siden og andre sider. Men vi var der uansett på Lørdag (se forøvrig xxxx for beskrivelse av stedet og adresse) og vi var godt tilfredsstillt når vi gikk derfra 5 timer senere^^ Man nmå nok være fornberedt på at en del av mennene som er der faller innenfor kategorien ¨totalt uaktuell¨, men de fleste tar nei for et nei og holder seg i bakgrunnen. Noen har større vansker med det og sist lørdag var det nok et par menn som slet med å skjønne at de ikke var ¨guds gave til kvinnen¨:D, Da legger man bare opp etter det. Vi var lite på allrommet og hold oss stort sett på et av de mindre rommene hvor hun kunne ha 2-3 menn samtidig og vi slapp å måtte holde ¨de uaktuelle¨ på en armlengds avstand. Men selvfølgelig kunne vi ønsket oss en klubb hvor brorparten av deltagerne var ¨knullbare¨ og hvor man hadde side hjemmeside ala xxxx hvor man kan bekrefte profiler og se hvem som kommer, men der er ikke Bjørn ennå (har tipset ham om det). Inntil videre nyter vi det vi kan få og tenker at gjennom det øker vi klubbens standard. Så ikke gi opp på første besøk og vær bevisst at du er med på å forme klubbens fremtid ved å delta og vise hva du/dere vil ha ;)

 

Linker fjernet, les regler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, er så forskjellig i andre land også. Var i Kjøbenhavn i helga og besøkte to klubber, var på No1 på fredag, virkelig nedtur,Adam og Eva i Oslo er ihvertfall langt bedre den. Men Adam og Eva i København ble skikkelig opptur, Veldig mange par og enslige av begge kjønn,, ordntlig kjekt. Men søndag tok kaka for oss ihvertfall,stort overtall menn, var der fire timer på ettermiddag, på den tiden var det sikkert 30 menn der og tror ikke det var noen av de som ikke var på Gullknappen, noen flere ganger også. Var en to tre par innom en liten stund også men de var ikke der så veldig lenge. Men Cucken ble servicemann og hentet glidemiddel etter behov,( hun blir sår av kondomer, som alle forøvrig brukte, så det går mye glidemiddel)men hun er i fin form, bare litt sliten i lårene, og i kjempe humør ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på adam og eva i Oslo lørda 5 november. Når vi kom var det få nede, bare en dame som ble knullet i det minste rommet.

Fruen la seg på det innerste rommet, og det manglet ikke på kandidater. I alt 11 menn var i henne i løpet av 2 timer. Jeg, cucky, satt i en god stol, runka guttetissen og delte ut kondomer. Stemningen er god der, men når en oppsøker et slikt sted må en selvsagt være forberedt på å møte forskjellige typer mennesker, og i alle aldre. Vi har aldri opplevd at noen oppfører seg ufint. Har heller ikke noe å utsette på betjeningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...