Gå til innhold

Bull til henne


fido

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg (som hennes cuck) har fått en oppgave.

Hun bor i Østfold og jeg bor i Oslo.

Hun vil gjerne ha kontakt med en bull. Har aldri vært borti dette før, men tanken frister både for henne og meg.

Hun vet enda ikke om hun tør å kaste seg ut i dette, men oppnås det kontakt her med en hyggelig bull som har litt tid på seg til å bli kjent med henne, kan det jo hende at lystene tar overhånd etterhvert :cool:

 

Hun er 47 år og har en stor og deilig kropp. Hun har øyne som glitrer og et smil som kan sjarmere de fleste.

 

Jeg er ................. meg...

 

Hvordan jeg videreformidler kontakt, vet jeg/vi enda ikke (har ikke pratet om det enda). Men ser for meg at får jeg svar fra en hyggelig og oppegående bull her inne, vil jeg vel gi han hennes mailaddresse. Så får resten bli opp til henne.

 

Hilsen

 

 

meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg kjekk, kåt og hyggelig mann på 40 år fra Akershus kunne veldig gjerne tenke meg å bli nærmere kjent med henne for spennende leker! Hun høres ut som en utrolig flott og sexy dame, liker damer som har store og deilige former så ta kontakt. Har masse ledig tid for henne og har hytte i Østfold hvor jeg kan treffe henne. Ta kontakt om dette høres aktuelt ut, hilsen fred71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Spennende setting!

Kunne godt tenke meg å bli litt bedre kjent med dere begge.

Har en del erfaring med dette, så det er ikke umulig at jeg har noe å gi dere begge.

Er rolig, dannet og forståelsesfull.

Skjønner at det er litt vanskelig for henne og "hoppe", men kanskje er jeg den hun vil ta spranget sammen med...

Send meg noen ord da, om dere får lyst til å bli litt bedre kjent med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Stallion80

Hei på dere.

Dersom dere ikke har fått dørmmen oppfylt stiller jeg gjerne opp på et treff med dere. Har god erfaring med både trekanter, gangbang, swingers & cuckold fra tidligere og lover et spennende bidrag. Bare å ta kontakt på email fjernet ihht forumets regler - mod hvis dere vil se ------------> mer

Endret av Norwegianhubby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...