fido Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Har ei venninde som mer enn gjerne vil bli medlem her. Hun har prøvd (og jeg har prøvd) dusinvis av ganger å registrere henne her, men de tegnene man må skrive inn under registreringen er umulige å tyde. Får bare feil hele tiden. Får jeg ikke henne inn hit, er noe av pointet mitt borte med å være her, og da er det mulig jeg sletter profilen min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iorna Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 dette var trist å høre, håper de ansvarlige her tar afære. vi har ingen å miste :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Heisann Fido, Vi har nå gjort litt om på bildeverifiseringen. Venninnen din burde nok klare å registrere seg nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts