Gå til innhold

Søker par i sør vest norge


mars12

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengere tid hatt ønske om å være husvenn til et par. Jeg bor alene i Stavanger. Jeg er 55 år ser ganske ungdommelig ut etter alderen. Bilde av meg kan dere se på min profil om dere ønsker å legge meg til som venn.

 

Har ikke så mye hår på kroppen, heller ikke sjegg.

 

Jeg har sammen med min ex samboer endel erfaring med en mann ekstra, og sammen med par og med partnerbytte. Vi besøkte også endel ganger noen swingersklubber hvor hun fikk utfoldet seg etter sitt ønske.

 

Jeg liker veldig godt å dele en dame med en anen mann, eller MMK om du vil. Alene om en dame alene syns jeg ikke er så spennende lenger. Er det en dame som ønsker flere elskere er jeg intrissert. Kan og være med om det er flere damer, men da må det og helst være flere menn med.

 

Er ikke bi men har heller ikke berøringsangst for menn. Er gjærne med om feks dama ønsker to kuker i fitta samtidig. Liker ikke voldelig sex eller ting som påfører noen smerte, Kan være med på wet sex.

 

Jeg føler meg trygg på meg selv og har god selvtillit uten og være høy på pæra (eller meg selv )

 

Vet fra tiden sammen med min ex samboer at det er vansklig å finne en seriøs person. Jeg er innstilt på og innfinne meg etter deres ønsker. Vet ting på dette planet oftest sjer spontant og at avtaler kan avlyses på kort varsel.

 

 

Skriv til meg om dere har noen flere tanker om hvem jeg er .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...