par31 Posted August 16, 2019 Share Posted August 16, 2019 Idag blir det en ferdig festet naken jente med bind på øya som står fast i 4 timer ? pm for sted og info ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivaldi Posted August 18, 2019 Share Posted August 18, 2019 Neste gang! Vivaldi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivaldi Posted August 18, 2019 Share Posted August 18, 2019 Idag blir det en ferdig festet naken jente med bind på øya som står fast i 4 timer ? pm for sted og info ? Håper på deltakelse neste gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dressur Posted August 18, 2019 Share Posted August 18, 2019 (edited) Hei, jeg ser at jeg dessverre var for sent ute for dette. Jeg er en Dominerende mann på 53, 187, 84 kg slank, blå øyne og blond med 20cm. Jeg bor på Ekeberg... Håper det blir flere muligheter. Mn mailadresse er (*fjernet) Edited August 18, 2019 by Admin Snap, kik, e-post, etc ikke lov å legge ut offentlig, ref forumets Brukervilkår Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts