Gå til innhold

Dama på søken etter kåt mann


MannIPar_87

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Jeg har fått i oppdrag å finne en seriøs mann som er villig til å treffe kjæresten min i Oslo-området. Hun er i 20-årene, passe sjenert, og svært kåt. Hun har normal kropp, med flotte former, og er veldig pen.

 

Dette skal være til felles glede for oss begge, og det er viktig at du er komfortabel med, gjerne direkte liker, å vise deg frem. Først og fremst på snap mens dere utfører et eventuelt treff. Klaffer det for alle så håper vi det kan bli flere treff.

 

Sykdomsfri er en selvfølge. Det er også viktig at du er renslig og vet å ta vare på deg selv. Et pluss hvis du har noe erfaring med tilsvarende situasjoner, og er trygg på deg selv. Du må være innenfor «rimelig» aldersgrense, men gjerne eldre enn henne. Under 50 har hun sagt. Godt utstyrt er et stort pluss.

 

Ting hun liker er, suging, knulling, bakfra, forfra og mye sprut. Hun blir også veldig kåt av å rimme.

 

Bilder av henne er å finne under profilen Minni92, som er å finne på vennelista mi. Hun har i tillegg en egen annonse under her, men har ikke alltid tid til å følge opp, dessuten kunne det være lurt å teste ut meg som et «filter» for useriøse henvendelser.

 

Du må ha Snapchat.

 

Han en fortreffelig kveld, så håper vi på en grisete mann som er villig til å sprute dama i både munn og mus ;-)

 

Mvh

Mannipar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...