MannIPar_87 Skrevet 9. august 2019 Share Skrevet 9. august 2019 Heisann, Jeg har fått i oppdrag å finne en seriøs mann som er villig til å treffe kjæresten min i Oslo-området. Hun er i 20-årene, passe sjenert, og svært kåt. Hun har normal kropp, med flotte former, og er veldig pen. Dette skal være til felles glede for oss begge, og det er viktig at du er komfortabel med, gjerne direkte liker, å vise deg frem. Først og fremst på snap mens dere utfører et eventuelt treff. Klaffer det for alle så håper vi det kan bli flere treff. Sykdomsfri er en selvfølge. Det er også viktig at du er renslig og vet å ta vare på deg selv. Et pluss hvis du har noe erfaring med tilsvarende situasjoner, og er trygg på deg selv. Du må være innenfor «rimelig» aldersgrense, men gjerne eldre enn henne. Under 50 har hun sagt. Godt utstyrt er et stort pluss. Ting hun liker er, suging, knulling, bakfra, forfra og mye sprut. Hun blir også veldig kåt av å rimme. Bilder av henne er å finne under profilen Minni92, som er å finne på vennelista mi. Hun har i tillegg en egen annonse under her, men har ikke alltid tid til å følge opp, dessuten kunne det være lurt å teste ut meg som et «filter» for useriøse henvendelser. Du må ha Snapchat. Han en fortreffelig kveld, så håper vi på en grisete mann som er villig til å sprute dama i både munn og mus ;-) Mvh Mannipar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frednor76 Skrevet 11. august 2019 Share Skrevet 11. august 2019 Hei, jeg er interessert i å møtes. 43 år, godt utstyrt (se profilbilde), sykdomsfri og møter ellers de krava dere har satt opp. Ta kontakt hvis det høres interessant ut ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frendo Skrevet 13. august 2019 Share Skrevet 13. august 2019 jeg er het klart keen og bra for dette:-) henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hothunter6 Skrevet 3. september 2019 Share Skrevet 3. september 2019 Hei Jeg er 35 år opprinnelig Fra India men har bodd i Norge neste hele livet. er interessert i treff med damer/par. Jeg har en del erfaring med hotwife og GB For mer info ta gjerne kontakt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m8lover Skrevet 3. september 2019 Share Skrevet 3. september 2019 Er hun klar til bruk i helgen. En drink eller 2 på byen. Evt ta det videre derifrå med spennende ideer utover kvelden og helgen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslotreff86 Skrevet 3. september 2019 Share Skrevet 3. september 2019 er klar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killroy Skrevet 4. september 2019 Share Skrevet 4. september 2019 Hei, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impregnator Skrevet 7. september 2019 Share Skrevet 7. september 2019 (endret) Mange svar ser jeg .. Prøver meg uansett! Erfaren, kjekk og hyggelig. Se på bildene mine og legg meg til på snap om det frister henne; (*fjernet) Endret 9. september 2019 av Admin Ikke lov å legge ut snap, e-post, kik etc, ref forumets brukervilkår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.