Gå til innhold

Cuckold.no matchmaking


Webmaster

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Håper dere har hatt en flott sommer.

 

Ikveld/natt vil vi lansere "Cuckold matchmaking".

Her vil dere få se profilbilder og få mulighet til å "like" og "dislike" bildene dere ser. Hvis dere trykker "Liker" vil et varsel bli sendt til brukeren om at du liker profilbildet, mottageren vil også få mulighet til å sende pm til deg. Hvis dere trykker "liker ikke" vil absolutt ingenting skje, du får kun se neste profilbilde.

 

Som alltid, hvis dere opplever bugs eller feil, si fra så skal vi rette dette asap!

 

Link til Cuckold match: https://cuckold.no/cuckmatch.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreløpig kan man ikke si at dette fungerer særlig bra. Kanskje det er i en pilot-fase, men ejg får opp en hel masse bilder som synes å ikke stamme fra forumet i det hele tatt , mye av det ser ut som bittesmå ikoner som er blåst opp hundre ganger til et uklart pikslete bilde. Forøvrig er det stort sett dick-pic's. Etter ca 30 forsøk har jeg ikke funnet ett eneste verd å "like". Og da ble det med det forsøket, tenker jeg da.

 

Flott at du gir tilbakemelding.

Dette er versjon 1, vi har gjort så godt vi kan å fjerne bugs og feil men det vil alltid komme noe når man gir brukere tilgang. Feilen du sikter til med "bittesmå ikoner" stammer fra bildet som brukeren har lastet opp. Systemet har støtte for profilbilder opp til 80x80px, og Cuckold matchmaking blåser disse opp til 300px for mobil og 400 for desktop, så da vil de bli kornete (pixlete). Om kort tid vil vi lage egne funksjoner for opplasting av profilbilder. Det er også verdt å merke seg at man kan selv bestemme hvilken alder og kjønn Cuckold matchmaking skal søke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A69E1BC7-FC30-47D0-B6E9-BC04F14710DE.png

 

Jeg gjør som du beskriver og får bulletin melding om at jeg ikke har tilgang til funksjonen, som enten skyldes manglende innlogging, ikke premium eller ikke moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK I see. De færreste har jo ordentlige profilbilder, og som du sier de er jo så små at man må ha lupe for å se de, så jeg tenker at utgangspunktet er dårlig egnet? Når bilder blåses opp 4-gangen så blir det ikke veldig bra. Og ettersom veldig mange ikke har brukt personlig profilbilde, men heller valgt et ikon/symbol, så har funksjonen begrenset verdi? Men kanskje nettopp denne funksjonen kan stimulere folk til faktisk å bruke personlige profilbilder fremover? Men jeg vil da foreslå at originalbildet som legges inn som profilbilde bør kunne være noe større enn de nevnte 80x80 i sin opprinnelige form? Om man går opp til 200x200 så vil det kanskje fungere bedre iht denne nye funksjonen? Men det har kanskje litt med totale lagringsvolumer å gjøre også?

 

Gode poeng. Jeg tenkte selv at de fleste bruker "useriøse" bilder eller bilder av animerte karakterer osv men det er overraskende hvor mange som bruker ordentlige bilder. Når det kommer til størrelsen på bildene var det dårlig av oss å ikke sjekke eksisterende dimensjoner på eksisterende bilder først, men vi kommer til å lage en bedre opplastings funksjon for alle tjenester til forumet som blir sluppet om en liten stund. Det vil gjelde fremtidige opplastinger. Vi kan ikke gjøre noe med bilder som allerede er for små dessverre.

Endret av bulltull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK I see. De færreste har jo ordentlige profilbilder, og som du sier de er jo så små at man må ha lupe for å se de, så jeg tenker at utgangspunktet er dårlig egnet? Når bilder blåses opp 4-gangen så blir det ikke veldig bra. Og ettersom veldig mange ikke har brukt personlig profilbilde, men heller valgt et ikon/symbol, så har funksjonen begrenset verdi? Men kanskje nettopp denne funksjonen kan stimulere folk til faktisk å bruke personlige profilbilder fremover? Men jeg vil da foreslå at originalbildet som legges inn som profilbilde bør kunne være noe større enn de nevnte 80x80 i sin opprinnelige form? Om man går opp til 200x200 så vil det kanskje fungere bedre iht denne nye funksjonen? Men det har kanskje litt med totale lagringsvolumer å gjøre også?

 

Når eg velger filtrer, så hopper den automatisk tilbake til mann etter hvert søk..

 

Denne bugen skal være fikset nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Versjonsoppdatering:

 

1: Alle profiler med profilbilde vil bli indeksert, til og med de som ikke møter krav til dimensjoner. (Du vil se mange flere profilbilder enn tidligere).

2: Lagt til notis til de som ikke møter krav til dimensjoner for enkel opplasting/endring av profilbilde.

----------------------------------------------------------------------

 

Forlag til nye funksjoner for Cuckold Matchmaking eller andre tjenester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...