Vestlandsparet93og96 Posted July 26, 2019 Posted July 26, 2019 Er det noen der ute som kunne tenke seg å pult en hotwife i rogaland/hordalands området? Vi er mobile og har plass selv ? vi er 23 og 26 år gamle. Vi har bilder på profilen og liker helst at de som tar kontakt også har bilder på profilen. Det er en fordel om du som skriver ikke er redd for det samme kjønn ? Hilsen oss ? Quote
Sander84 Posted July 28, 2019 Posted July 28, 2019 Ung attraktiv bull tidlig i 30 årene her som mer enn gjerne kunne tenke seg å høre mer om deres fantasier og ønsker for å tilfredsstille henne den kommende tiden. Ikke redd for samme kjønn og forøvrig renslig og diskret Dessverre tynt med bilder på profilen her, men deler mer enn gjerne om det skulle være av interesse å prates nærmere gi meg ett vink så kan vi prates nærmere Quote
appiooo Posted August 2, 2019 Posted August 2, 2019 Hei ? er på mobil så får ikke sendt melding til dere, ta en titt på profilen min og send meg en melding om det kan være av interesse ? Quote
kristian1415 Posted August 2, 2019 Posted August 2, 2019 Hei høres ut som kunne blitt en hyggelig kveld sammen Noe mulighet for og komme til Bergen ? Quote
SandnesSnabel Posted August 4, 2019 Posted August 4, 2019 Erfaren Bull fra Sandnes her, kunne godt tenke meg å bli bedre kjent, sender gjerne flere bilder ved kontakt. Håper å høre fra dere Quote
Agderbull Posted August 4, 2019 Posted August 4, 2019 Hei ser at dere får nok av henvendelser her inne ? ville bare si hei ?✌️ Kan sende flere bilder om dere ønsker det ? ha en fortsatt fin dag ✌️ Quote
Recommended Posts