Vestlandsparet93og96 Skrevet 26. juli 2019 Share Skrevet 26. juli 2019 Er det noen der ute som kunne tenke seg å pult en hotwife i rogaland/hordalands området? Vi er mobile og har plass selv ? vi er 23 og 26 år gamle. Vi har bilder på profilen og liker helst at de som tar kontakt også har bilder på profilen. Det er en fordel om du som skriver ikke er redd for det samme kjønn ? Hilsen oss ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullidrøbak90 Skrevet 27. juli 2019 Share Skrevet 27. juli 2019 Hei. Kommer i seot. Bare å ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sander84 Skrevet 28. juli 2019 Share Skrevet 28. juli 2019 Ung attraktiv bull tidlig i 30 årene her som mer enn gjerne kunne tenke seg å høre mer om deres fantasier og ønsker for å tilfredsstille henne den kommende tiden. Ikke redd for samme kjønn og forøvrig renslig og diskret Dessverre tynt med bilder på profilen her, men deler mer enn gjerne om det skulle være av interesse å prates nærmere gi meg ett vink så kan vi prates nærmere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
appiooo Skrevet 2. august 2019 Share Skrevet 2. august 2019 Hei ? er på mobil så får ikke sendt melding til dere, ta en titt på profilen min og send meg en melding om det kan være av interesse ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian1415 Skrevet 2. august 2019 Share Skrevet 2. august 2019 Hei høres ut som kunne blitt en hyggelig kveld sammen Noe mulighet for og komme til Bergen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandnesSnabel Skrevet 4. august 2019 Share Skrevet 4. august 2019 Erfaren Bull fra Sandnes her, kunne godt tenke meg å bli bedre kjent, sender gjerne flere bilder ved kontakt. Håper å høre fra dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agderbull Skrevet 4. august 2019 Share Skrevet 4. august 2019 Hei ser at dere får nok av henvendelser her inne ? ville bare si hei ?✌️ Kan sende flere bilder om dere ønsker det ? ha en fortsatt fin dag ✌️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.