Gå til innhold

Sommerjobben


Anbefalte innlegg

Hei, det er en liten stund siden jeg har skrevet her, men nå kommer en ny historie. Den er kanskje litt lang men håper noen vil like den likevel :-):

 

 

"Sommerjobben" Del 1:

Våkner tidlig av morgensolen som lyser inn gjennom hyttevinduet. Måkeskrik som bryter gjennom stillheten som ellers kjennetegner dovne sommermorgener. Smiler av følelsen av å ha ferieukene foran seg på hytta i dette sommerparadiset. Reiser meg sakte opp, strekker meg litt og ser på meg selv i det store speilet på veggen. Til å akkurat passert førti har kroppen holdet seg tålelig. Selv om jeg selvsagt har fått litt tillegg her og der, så er de kommet på de rette stedene. Hoftene og rompa er blitt litt bredere, lårene litt mer fyldige men samtidig er magen fortsatt ganske flat og slank som gjør at jeg har fått en fin timeglassfasong. Brystene er blitt større og tyngre, men fortsatt fin fasong uten å henge for mye. Carl, mannen min, påstår at jeg er mer sexy nå enn da han møtte meg for 15 år siden.

Ser ned på dobbeltsenga der han pleier å sove med meg. Mens jeg er lærer og har starte ferien har han fortsatt vel en uke igjen på jobben hjemme i byen.

Ser på meg selv igjen i speilet. Selv om jeg bare har vært her nede et par dager har huden begynt å få den fine gyldne sommerfargen.

Jeg åpner verandadøra og går ut på terasseplattingen og en skyfrie sommermorgenen. Lufta er fortsatt litt kald, men jeg kjenner at sola allerede begynner å varme der jeg legger meg ned på håndkledet på solsenga. Hagen som ligger bak sommerhytta, ligger usjenert til uten innsyn fra naboene, og jeg elsker følelsen av å kunne stå opp og gå rett ut slik og ligge i solen i Evas drakt for å kunne få en jevn og fin brunfarge uten skille. Den deilig sola og stillheten gjør at det ikke tar så veldig lang tid før jeg dupper av igjen.

 

Gjennom døsen hører jeg en stemme:

- Hallo? Er det noen hjemme? .....Unnskyld...var ikke meningen å...

 

Jeg bråvåkner og drar til meg sarrongen som jeg litt fortumlet surrer rundt meg og dekker meg til. – Å hei! Er det deg!?

Daniel, sønnen på nabohytta, står litt fortumlet ved hushjørnet.

- Jeg banket på men du hørte ikke så jeg...

 

Nå husker jeg det. Daniel som er blitt en ung mann i begynnelsen av 20-årene, er student og trengte en sommerjobb, så vi avtalte i våres at han kunne komme og male hytta vår i sommer.

- Beklager, jeg må ha duppet, smiler jeg til han og later som ingenting for å myke opp den litt kleine situasjonen. - Så fint du kunne komme og hjelpe oss med malingen da. Tror Carl har ordnet med maling og utstyr i uthuset der borte. Men skal det være noe så får du bare spørre..

Daniel smiler litt rødmende tilbake og nikker og forsvinner i retning av uthuset.

 

Jeg går inn i hytta igjen og tar på meg den fine nye ubrukte bikinien min:

Mobilen ringer, det er Carl:

- Hei kjære, hvordan har du det?

- Deilig med ferie altså! Daniel kom akkurat. Jeg hadde helt glemt at han skulle komme jeg! Håper han ikke ble skremt..hehe...jeg lå jo og solte meg slik jeg pleier og merket ikke at han kom før han stod der...

Carl ler:

- Haha tipper du skvatt! Ta det rolig, kanskje han bare likte det han så?

- Nå får du gi deg, ler jeg, gamle kjerringa her...

- ...Vel...du har jo selv sagt at du har trodd han har smugkikket på deg da han var her som tenåring og lusket i skogen rundt hytta. Han syntes sikkert det bare var spennende, ler Carl, kanskje vi får rabatt.

- Jaja...samme det, ler jeg, nå er han iallefall i gang. Og været de nærmeste dagene skal være helt fantastisk, så han blir nok å male her noen dager framover.

- Men du, sier Carl med en litt mer alvorlig tone. Tar en pause: - Det vi har snakket om...Jeg var hos legen i går og resultatene fra sædprøven... han sa at det var litt lite futt. Og ettersom vi har prøvd så mange år nå sa han at han nok ville anbefale at vi prøvde prøverørsmetoden ettersom vi begge også nå har bikket de 40... Men jeg vet ikke jeg..... føles litt rart. Men jeg vet jo også at du ønsker å få barn da...

- Du vet at jeg gjør det, avbryter jeg..Jeg vil ikke gå gjennom livet uten å føle det å være en mor..

- Jeg vet, jeg vet....men jeg må få tenke på det...Men nå må jeg dra på kontoret...Kos deg, kjære..og hils Daniel.

- Jeg skal gjøre det, sier jeg litt mutt, og legger på...

 

Puster ut, skuffet men kaster det av meg. Vi har prøvd å få det til i mange år, og nå var det snart siste sjanse.

Går ut på kjøkkenet og åpner en flaske iskald hvitvin. Må innrømme det ofte blir litt for mye vin, og litt for lite vann på dager som disse. Men samtidig er det jo dette som er sommer. Da må det være lov å kose seg litt, oppmuntrer jeg meg selv.

Tar en god slurk av glasset før jeg tar det og flasken med meg ut i solen på terrassen. Kikker opp på Daniel som allerede står oppe i stigen og maler.

- Alt i gang du? Håper jeg ikke forstyrrer om jeg ligger i solen her?

Daniel smiler tilbake og sier høflig at det går helt fint.

 

Tømmer raskt det første vinglasset og heller i et nytt. Dette er livet...ligge og sløve...drikke god vin...døser...nyte hvordan sola steker og varmer kroppen, hvordan den varme fønvinden leker med huden..

Timene går og jeg våkner sakte fra en deilig døs..Kikker opp på Daniel som fortsatt maler i den varme sola..

- Daniel, du må huske å ta litt pause du også da...Det må være utrolig varmt å stå slik i sola..? Har du lyst på en øl eller noe?

Ser opp på han...Han står i shorts med bar overkropp.. fin og brun...Ser han er varm og svett....Blitt en veltrent og flott mann....Hadde jeg vært 20 år yngre tenker jeg og smiler for meg selv..

 

- Ja, kanskje det, smiler han med kritthvite perfekte tenner, og kommer ned til meg.

Bare sett deg du, sier jeg og nikker mot solsenga ved siden av, mens jeg reiser meg for å hente ølen. Sjangler litt, føler at verden snurrer:

- Oisann, fniser jeg, reiste meg litt fort jeg!

Jeg får igjen balansen og tar opp den tomme vinflaska og går litt stø inn i hytta.

 

Sikker bare innbilning, men føler at øynene hans følger meg. Kommer ut igjen med en ny flaske hvitvin og en iskald øl som jeg gir han.

- Går studiene bra da? Har du fått deg kjæreste da?

Han drar litt på det:

- Er veldig travelt og krevende studier da, og har egentlig ikke hatt så mye tid til damer og slikt, sier han...

Jeg ler og dulter litt til han

- Det får du meg ikke helt til å tro. Du må jo ha hærskarer etter deg så kjekk du er blitt!

Han rødmer litt og ler.

- Skal jeg? Han tar opp vinflaska, åpner den og fyller i glasset mitt igjen.., så fint dere har det her. Ligger jo helt for seg selv her...Her er det jo ingen som ser en og man kan gå og være seg selv helt alene...

Han tar seg litt i det...kommer på hvordan han vekket meg i dag tidlig. Rødmer litt..

Vi ser på hverandre, så ler vi begge to avvæpnende...

Så blir vi sittende litt stille, ingen vet hva de skal si...Bare nyter den varme sola...kjenner hvordan den steker og jeg ser at huden begynner å bli litt rød..

- Du, kan jeg spørre deg om en liten tjeneste før du fortsetter igjen?

Angrer i samme sekund på at jeg skal spørre om dette.

- Ja, selvsagt? Han ser på meg spørrende.

Jeg nøler litt, klør meg litt dovent mellom brystene.

- Kunne du hjulpet meg å smøre meg på ryggen....? Sola steker så i dag så jeg vil helst ikke bli solbrent så tidlig i ferien. Du må ikke om du ikke vil altså..., ler jeg litt nervøst.

- Selvsagt kan jeg det, smiler han.

Jeg snur meg sakte over på magen og nikker mot flasken med sololjen som står ved senga.

 

Kjenner hvordan han heller litt av den flytende solvarme oljen på ryggen min. De kraftige hendene begynner å smøre den utover, så den gyldne huden blir glatt og glinsende. Smører og nesten masserer nakken og skuldrene og nedover ryggen. Deilig!

- Vær litt forsiktig med å få olje på bikinien, sier jeg med ansiktet nede i solsenga, den er helt ny, og oljen setter så stygge flekker...

- Den er veldig sexy...veldig fin, sier han.

Jeg kvekker litt til da han sånn helt uten videre knepper opp toppen og legger stroppene til sides. Jeg hadde vel egentlig sett for meg at han bare måtte løfte den forsiktig opp og ned når han skulle smøre under den.

Han smører og masserer den bare ryggen nedover mot korsryggen.

- Mmm, jeg nyter behandlingen, så deilig dette var da. Meg kan sikkert ta resten selv, sier jeg...skal ikke plage deg mer og forstyrre deg i arbeidet...

Skal til å snu meg rundt og si takk.

- Det går bra, sier han og jeg kjenner han fortsetter å smøre langs utsiden av hoftene og nedover bena.., - Bare ligg stille du så skal jeg hjelpe deg så du ikke blir solbrent.

Jeg blir bare liggende. Kjenner hvordan de varme hendene smører oljen nedover bena mine, ned mot føttene. Smører og masserer en og en av de rødlakkerte tærne. Lukten av sommer og kokos fra sololjen fyller luften. Han sier ikke noe, bare jobber konsentrert.

 

Tar en slurk av den kalde vinen i glasset. Burde sikket føltes litt rart det her, men kaster bort alle fornuftige tanker og nyter behandlingen fra Daniel, ligger doven og slapp mens han jobber seg oppover leggene. Oppover lårene, langs innsiden nesten helt opp til der lårene møtes i bikinitrusen som sitter stramt over den fyldige dusken som presser mot det tynne stoffet. Jeg vrir litt på meg ...det kiler...når fingrene hans sneier så vidt borti hårene som stikker ut på siden av trusen, før de smører opp langsetter sidene på den modne rompa mi.

- Går det bra? Spør han, Du er jo allerede blitt fin og brun du..?

- Mmm...svarer jeg dovent, utrolig deilig...

Ligger der glatt og glinsende, men han fortsetter å massere oppover ryggen igjen, langs siden, kjenner fingrene glir langs siden av brystene.

Han heller på litt olje på korsryggen igjen og litt nedover på rompa som ikke er dekket av den lille bikiitrusa.

- Oisann!!

Jeg rives ut av den deilige døsen fra behandlingen av at Daniel glipper flasken med olje og søler olje utover hele bikinibaken.

- Å nei!, sølte du olje på den!?

Jeg kjenner hvordan biknitrusen, gjennomtrukket av olje kleber seg til huden og rompa.

- Beklager altså, nesten stammer Daniel, den var så glatt at den glapp ut av fingrene mine..

Jeg sukker litt oppgitt både av at den deilige behandlingen ble avbrutt slik, og av at den nye bikinien er blitt tilsølt. Jeg puster ut:

- Går bra...sånt skjer. Men jeg må få lagt den i varmt vann og zalo, før oljen setter seg.

Jeg prøver å reise meg opp, men det svimler og går rundt i hodet av all vinen og varmen. Armene føles kraftløse og jeg ramler litt klønete tilbake på solsenga og ler:

- Herregud, at det går an...tror jeg er blitt litt susete jeg...

- Jeg kan hjelpe deg jeg, Randi?

- Tusen takk, det hadde vært snilt av deg svarer jeg og venter på at han skal støtte meg opp fra senga. Men kjenner litt il min forskrekkelse fingrene hans som tar forsiktig tak i trusestrikken bak.

- Hva..hva gjør du, Daniel? Stammer jeg litt.

- Skulle jeg ikke hjelp deg da? Jeg kan gå inn og legge den i bløt for deg...?

Jeg nøler...vet ikke hva jeg skal si eller føle...

- ...Du kan jo ikke det..., hvisker jeg nesten lydløst, du kan ikke kle av meg slik, Daniel...

Kjenner hvordan han veldig forsiktig drar den oljete trusen nedover øvre del av rompa...

Alt føles galt og rett på samme tid.

- Men jeg kan jo ikke bare ligge slik ....helt bar..!...Stakkars deg..!, hvisker jeg med grøtete stemme.

- Går fint, Randi, la meg hjelpe deg, sier han mykt.

I mangel på en annen fornuftig måte å reagere på, begynner jeg bare å le litt, samtidig som jeg underbevisst løfter opp rompa litt fri fra senga.

Daniel ler også og ruller den klissete trusa forsiktig over og nedover den brede baken min. Den fyldige dusken i skrittet som har vokst seg til en jungel i løpet av vintermånedene, spretter fri fra det stramme stoffet som har holdt den fanget.

Ingen sier noe. Jeg bare ligger der mens Daniel forsiktig ruller den videre av nedover bena.

- Dette er litt....flaut, snøvler jeg litt og rødmer, ...når du kommer inn, kan du ikke finne den andre bikinibuksa mi og ta den med ut. Tror den ligger på soverommet eller noe...er ikke helt sikker, snøvler jeg i hvitvinsrus..

Daniel går inn og blir værende inne en stund, før han kommer tilbake.

- Jeg fant den ikke...kikket gjennom hele soverommet...

Han nøler litt før han fortsetter, ...gjennom skuffer og alt...

- Åå..gjorde du ikke, men...men....jeg rødmer litt...kanskje på tanken om at han har gått gjennom nattbordskuffen min.

Kjenner han setter seg ned ved meg, legger hånda si på ryggen og stryker den sakte nedover og over øvre del av rompa. Ser på huden som er jevnt gylden brun uten skille.

 

- Går bra for meg altså, Randi. Dessuten så virker det vel ikke som at du sliter ut bikiniene her uansett, sier han og ler litt ertende.

Jeg blir knallrød...tenker på situasjonen i dag tidlig der han kom over meg liggende naken å sole meg. Så ler jeg også, men litt nervøst. Litt anstrengt eller opphisset av det hele.

Venter at han skal reise seg og fortsette med malingen, men han tar opp det som er igjen av sololjen i flaska og heller litt utover den allerede glatte ryggen.

- Skal du smøre mer..? Spør jeg litt overrasket.

- Ja, jeg ble jo ikke helt ferdig....

Fortsetter over rompeballene og nedover bena igjen..smører og masserer...nedover baksiden av lårene og leggene.

- Så deilig og myk hud du har, Randi..

Kroppen sitrer av opphisselse og nyter den deilige massasjen. Glemmer nesten helt at jeg ligger der med bart skritt og at Daniel kan se «rett hjem» der han masserer bena mine. Merker at han forsiktig legger bena enda mer til sides...jeg biter meg litt i leppen når jeg merker at fitteleppene sakte åpner som en rosa sprekk i den dette busken. Som en fuktig rose som sakte springer ut av mørket.

Merker han stopper litt opp med massasjen og smøring, føler hvordan han stirrer rett opp i det våte åpne kjønnet mitt. Ingen sier noe, men luften føles elektrisk.

Daniel fortsetter og jobber seg oppover bena og lårene igjen, på innsiden nesten så han berører kjønnet mitt, men stryker så vidt forbi.

Jeg skjelver av kåthet, vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg. Føler hvordan fuktighet samler seg i sprekken og i noen seige dråper som sakte drypper ned og lager en mørk flekk på solsenga.

Hendene hans glir over de fyldige rompeballene.

- Ikke ta det ille opp...men rompa di er utrolig sexy, Randi.

Jeg blir knallrød, vet ikke hva jeg skal si.

- Nah...ler det litt bort, den tjukke rompa mi?

Tømmer litt olje på toppen av hver av rompeballene. Jeg kjenner hvordan den tynne oljen renner utover på alle kanter og inn mellom skinkene, og samler seg som en liten dam i søkket øverst i rompesprekken. Det kiler.

 

(To be continued)

  • Liker 2
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sommerjobben" del2:

 

- Går det bra? Spør Daniel mykt.

Jeg nikker og svelger tungt. Merker kroppen er rastløs og sitrer.

Kjenner Daniel legger fingeren i søkket med den lille dammen av sololje. Sakte drar han den nedover langsetter rompesprekken, presser oljen nedover foran seg. Stopper litt opp som om han forventer at jeg skal stanse han. Men jeg stanser ingenting..bare ligger der helt stille og lar han utforske den modne solvarme kroppen min.

Kaos i hodet, her ligger jeg nesten kliss naken og lar han stryke og smøre alle krinker og kroker.

Fingeren hans glir sakte nedover mellom de fyldige rompeballene til den treffer det lille bakre hullet. Jeg merker han stopper litt opp...trykker litt med fingeren i fordypelsen, kjenner på den myke huden rundt.

Jeg sukker høyt, før han fortsetter ned og ut av rompesprekken til det åpne skrittet som blir glinsende av oljen som renner ned og suges opp av den mørke busken. Fingeren hans hviler litt der nede på mellomkjøttet.

 

Jeg hiver etter pusten. Prøver å si noe. Noe fornuftig. Men sliter med å snakke normalt. Kroppen dirrer av opphisselse, men prøver å holde fatningen.

- Beklager at jeg er så ustelt, plomper det ut av meg. Angrer på det utrolig teite utsagnet i samme sekund. Rødmer.

- Går bra det, ler Daniel. Synes du er veldig fin jeg.

- Pleier ikke være slik altså, prøver jeg å unnskylde meg med, men har ikke rukket å få tatt sommerstussen sier jeg rødmende.

- Kan hjelpe deg jeg, sier Daniel.

- Hjelpe?..haha..neinei...nå får det holde!, sier jeg med grøtete stemme..

Men før jeg vet ordet av det løper han inn i hytta, og er fort tilbake med barberskummet og høvelen til Carl fra badet. Jeg ligger på magen med lett skrevende bein slik han forlot meg.

- Snu deg da.

Jeg er full, kåt og vet ikke lenger opp eller ned. Gjør som han sier.

Snur meg over på ryggen, mens jeg holder på den løse bikinitoppen så den ikke faller av og blotter brystene mine. Som et slags siste halmstrå for anstendigheten min.

Ser opp på Daniel foran meg. Ser at shortsen hans strammer seg over en enorm ereksjon. Jeg svelger tungt. Han smiler til meg. Jeg lar han løfte opp bena og legger knehasene over armlenene på solsenga.

- Sitter du godt, Randi?

Jeg nikker rødmende. Herrgud hva er det jeg gjør, tenker jeg i et øyeblkks fornuft som raskt fordamper i opphisselse og kåthet der jeg ligger med skrevende ben og med et klissvåt skritt foran en ung mann jeg nesten kunne vært moren til.

Daniel setter seg til mellom bena mine. Smiler til meg, tydelig opphisset han også. Litt rød i toppen.

- Hvordan vil du ha det, Randi? Spør han nesten som han var frisøren min.

Jeg svelger tungt, halsen føles tørr. Jeg tar en ny slurk av vinen.

- Jeg pleier bare stusse litt jeg, hvisker jeg anstrengt. Du er vel vant til at de damene på din alder sikkert er velfriserte...eller at de kanskje tar alt..? Gjør det du synes er fint, du.

Daniel smiler og nikker.

Forsiktig begynner han å smøre inn skrittet mitt med barberskummet. Jeg er så kåt at jeg holder på å eksplodere. På en måte lengter etter at han skal ta på meg, men på en magisk måte unngår han å komme i kontakt med klitoris som står som en moden knopp opp i luften.

Fokusert begynner han å jobbe med høvelen.

Sakte men sikkert faller de krusete hårete kjønnshårene ned på håndkledet under meg.

- Åå...tar du alt!?

Daniel smiler opp til meg. Ser at jeg rødmer når jeg ser ned på det nå snart helt bare skrittet.

Har aldri turt å barbere alt. Har følt at det..blir vulgært. Nesten litt tøsete. At det ikke passet seg for en godt voksen dame.

Huden under busken er blek og står i kontrast til den ellers gyldne sommerhuden. Får meg til å føle meg enda mer naken og bar.

Daniel tørker forsiktig bort restene av skummet med en klut. Puster tungt når han ser den glatte fitta mi. Ser han svelger tungt.

Jeg tar sats:

- Du må kanskje sørge for at jeg ikke blir solbrent på den sarte huden der nede også da...

Han ser opp på meg, gliser litt. Tar sololjen og heller en tynn stråle ned på den bleke huden rett over det gapende kjønnet. Jeg stønner høyt når jeg kjenner hvordan den solvarme oljen renner over fitta mi. Daniel lar fingrene forsiktig gli over skrittet, og denne gangen glir fingrene over den harde knoppen.

Jeg nesten hyler til, når han lar den hvile litt der...

- Åååå...Daniel! stønner jeg

- Du er så.....våt....Skal jeg stoppe? Spør han..

- NEIII! Åhhhh.., stønner jeg, nesten freser jeg...

Han fortsetter å la fingrene gli over, leke, utforske....jeg puster tyngre og tyngre...før jeg skriker til når en bølge av vellyst strømmer gjennom meg...

Orgasmen ruller og ruller...Før jeg faller litt tilbake igjen.

Daniel fortsetter, men stopper opp da telefonen min ringer.

- Hei kjære, sier jeg med sviktede stemme

- Hei, det er meg, sier Carl, går det bra med dere?

- Ja, vi har det veldig bra vi, sier jeg skjelvende

- Du høres litt rar ut, er alt bra?

- Jada, Er nok bare solen og litt vin, forsikrer jeg han om. Prøver å ta meg sammen.

Han ler litt:

- ja du må være forsiktig med for mye vin i varmen. Man kan få solstikk og det som verre er. Er Daniel flink da?

- Daniel er kjempeflink, jeg smiler lurt til han, Han har tilogmed klipt hekken...

Carl blir litt stille.

- Klipt hekken? Men det klipte jeg jo i våres. Har vel ikke grodd ut igjen den?

- Å jo, den var veldig lang og ustelt, men han tok den helt ned, så nå er det blitt veldig fint der.

Jeg lar fingrene mine gli over den glatte våte fitta mi, blunker til Daniel, og tar hånda hans og legger den tilbake i skrittet mitt. Nyter å kjenne fingrene hans gli over og kose med den glatte følsomme huden.

- Ok, javel. Sikker bra. Men du det var en annen ting, sier Carl, Det vi snakket om i morges. Jeg har tenkt litt...

Jeg må kvele et stønn inn i telefonen når Daniel lar to fingre gli inn i meg. Ser han er sprengkåt nå. Han reiser seg litt opp, og jeg ser han er på vei til å kneppe opp shortsen. I et sekund av fornuft ser jeg litt strengt på han og rister på hodet.

-Vent litt Carl..., sier jeg og holder for mikrofonen.

- Bare ta på vennen...ikke noe mer. Dette er allerede galskap, hvisker jeg til han, men kan ikke gå lenger...jeg er gift vet du og er ikke på pillen eller noen ting.....vet du er kåt men det er for risky å gå lengre...... Ja, hva sa du kjære, sier jeg inn i telefonen igjen, var bare Daniel som måtte få litt instruksjoner rundt hvor han kunne bruke penselen...

Daniel ser kjempeskuffet ut men begynner å ta på seg selv innenfor shortsen mens han ivrig fortsetter å fingerpule meg. Jeg vrir meg i kåthet, men prøver å være stille.

Carl fortsetter:

- Ok. Jo det vi snakket om angående barn. Jeg synes prøverør blir litt rart..

Jeg prøver å ta meg sammen, men det er litt vanskelig..har bare lyst til å stønne høyt. Så deilig å kjenne hvordan fingrene til Daniel ivrig puler og leker med meg. Lar fingeren gli nedover og over rompehullet mitt...Jeg går nesten i bro...

Han stopper opp, prøver å få kontakt igjen med meg.

- Vent litt Carl, Daniel lurer på noe igjen.

- Hva er det hvisker jeg?

- Jeg ble ikke helt ferdig, hvisker han...fikk ikke tatt de små hårene bak.

Han gjør tegn til at jeg skal snu meg igjen.

Jeg rister litt på hodet, men han insisterer og begynner å vri meg rundt. Jeg gir etter og snur meg rundt og kjenner han løfter meg opp på knærne. Bikinitoppen faller av og de moden tunge brystene henger løst under meg.

- Ja tilbake, sier jeg inn i telefonen, bare Daniel som ville stusse en annen busk han fant og syntes var ustelt.

- Hæ? Carl nøler litt men fortsetter, jo det vi snakket om, angående barn og slikt...jeg har tenkt litt..

Jeg prøver å holde samtalen med Carl uten at han mistenker noe, kjenner jeg blir både skamfull og ekstra kåt av å snakke med han mens Daniel fingrer meg så ivrig.

Daniel tar den ledige hånda mi og får meg til å dra den ene rompeballen til sides, mens han selv gjør det sammen med den andre mens han lar høvelen gli langs siden fra toppen av rompehullet og fjerner de sorte små hårene. Gjør meg helt glatt og fin.

Ber meg fortsette hold rompeballen slik, og jeg kjenner at han tømmer litt olje i toppen av sprekken som han smører meg forsiktig inn med.

Jeg svarer Carl mye med ja, nei, mmm...klarer ikke forme noen fornuftige setninger..

 

Kjenner hvordan Daniel tirrer meg med å sirkle fingeren rundt den tynne brune huden rundt rompehullet mitt. Han lener seg fram mot meg og hvisker meg i øret uten at Carl i telefonen hører:

- Jeg har lyst på deg, Randi....Har alltid syntes du har vært verdens mest sexy dame.

Samtidig presser han en finger forsiktig inn i rompehullet. Jeg biter i meg et stønn. Ringen min klemmer stramt rundt fingeren som hviler litt innenfor, men slapper litt av etter en stund. Han presser inn to fingre og fører de sakte ut og inn i den mørke kanalen. Jeg blir kåtere og kåtere.

Daniel drar ut fingrene og roter i lomma på shortsen. Føler plutselig noe kjølig metall som presses mot rompehullet mott. Glatt av olje og åpen glir buttpluggen i stål han har tatt med seg ut fra nattbordskuffen min, inn i meg. Jeg hyler til!

Carl stopper opp:

- Hva er det? Noe galt?

Jeg puster og peser av den intense følelsen av å bli fylt opp bakfra.

- Neida....åhh...bare en veps som stakk meg og som jeg måtte rømme fra, sier jeg litt andpusten.

Carl fortsetter med den lange utledningen sin om hvordan han føler og tenker. Jeg hører nesten ikke på hva han sier. Nesten en uutholdelig trang etter å kjenne Daniel i meg.

 

Jeg gir etter. Må ha han. Vet jeg har en kondom liggende i veska mi. Jeg åpner den og gir den til han. Sier ikke noe, men han forstår lar seg ikke be to ganger. Han lar shortsen falle ned på bakken. og drevent ruller han den på ereksjonen som har verket lenge nå. Og før jeg får sukk for meg kjenner jeg hendene hans gripe om de brede hoftene min og han trenger hardt og dypt inn meg.

Jeg rister av nytelse når han knuller meg taktfaste tak. De modne tunge brystene svinger i takt. Daniel er som en unghingst, kåt og vill. Griper de myke brystene mine under meg, mens kan knuller på. Klemmer de, finner vortene og vrir og drar i de.

Å herregud, tenker jeg..lukker øynene og prøver å lytte til Carl:

- ....så oppsummert har jeg vel kommet til at jeg ikke er klar for prøverørsbefruktning, det får meg til å føle at jeg ikke duger helt som mann. Som om at jeg ikke er bra nok. Jeg vil fortsette å prøve litt på gamlemåten. Litt til...håper du forstår?

Klarer ikke tenke klart, både irritert og frustrert og Carl som bare lar tiden gå, men mest gal av kåthet og pikken til den unge mannen som nå står og puler meg som om han aldri har gjort noe annet.

- Jeg forstår...må tenke..kan ikke snakke mer nå..., får jeg så vidt fram før jeg må legge på.

- Å herregud!, roper jeg ut, ååhh..JAAA.....Knull meg...ÅÅÅÅÅÅÅ...Å gud!!!

Daniel kjører på, griper meg om nakken og presser meg ned mot solsenga med rompa stående i været. Følelsen av buttpluggen og Daniels store stive som fyller meg er ubeskrivelig.

Den ene hånda mi griper bak mellom beina mine, der jeg kjeler med pungen hans for hver gang han presser seg inn i meg. Masserer meg selv mens han puler meg. Opphisset og kåt, frustrert og skuffet over Carl, lar jeg to fingre gli rundt på hver sin side av pikken som jager ut av meg...går en djevel i meg....Kjenner hvordan kondomen rulles litt av for hver gang han trekker seg ut, før den plutselig faller av og ned på solsenga.

Daniel bremser litt opp...nøler litt...

- Randi..?...tok du den av?

- Å...ikke stopp...knull meg!!!...ååååå så deilig...kjenne den store harde pikken din..deg hud mot hud...knull meg vennen....Vær så snill!!!

- ...Sikker...?...hvisker han andpusten....Jeg holder ikke så mye lenger tror jeg..

Jeg nikker og støter mot han.

- Du er helt rå, Randi, nå skal jeg pule deg som du aldri har blitt pult før, din tøs! Er ikke du gift da? erter han og øker takten mens han begynner å stønne høyere.., ÅÅÅhhh..ÅÅhh...yes...!!

Kjenner han presser seg dypt dypt i meg... eksploderer inni meg samtidig som det nesten går svart for meg.....Orgasmen bølger gjennom meg også...ruller og ruller og vil aldri slutte...

Jeg melker han tom mellom spasmene mine...før vi ramler sammen svette og utslitte på solsenga.

Ingen av oss sier noe. Bare puster tungt og prøver å få igjen pusten.

Etter en stund drar Daniel seg sakte ut og reiser seg opp, og drar på seg shortsen igjen. Gir korsryggen min et ømt kyss.

- Da kommer jeg igjen og fortsetter sommerjobben i morgen da, sier han og blunker til meg. La denne gjerne stå i, sier han og tapper lett på buttpluggen som fortsatt sitter i meg,...og du trenger ikke bry deg om bikini i morgen...

Jeg orker ikke svare han, bare gir han et salig smil, der han forsvinner rundt hjørnet på hytta.

Ligger helt slapp som et kadaver på senga, underlivet banker fortsatt. Jeg tar opp telefonen og skriver en melding til Carl mens jeg kjenner den varme sæden til Daniel sakte siver ut av skrittet mitt:

«Jeg har tenkt litt jeg også...Vi kan godt prøve litt til på «gamlemåte». Kan hende vi har hellet med oss, vet du. Elsker deg vennen!»

Det tar noen sekunder før svaret fra han tikker inn:

«Takk! Elsker deg også. Blir ferdig med halvårsrapporten om noen dager. Kommer så fort jeg kan ned til hytta da-nuss!»

Jeg smiler litt lurt og lar hånda mi gli ned og kjenner på den glatte klissete og nypulte fitta mi, mens jeg svarer:

«Ingen hast, jeg klarer meg fint! Nuss!»

  • Liker 3
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 11 måneder senere...
  • 2 weeks later...
  • 5 måneder senere...
Randi_a skrev (På 4.7.2019 den 11.32):

"Sommerjobben" del2:

 

- Går det bra? Spør Daniel mykt.

Jeg nikker og svelger tungt. Merker kroppen er rastløs og sitrer.

Kjenner Daniel legger fingeren i søkket med den lille dammen av sololje. Sakte drar han den nedover langsetter rompesprekken, presser oljen nedover foran seg. Stopper litt opp som om han forventer at jeg skal stanse han. Men jeg stanser ingenting..bare ligger der helt stille og lar han utforske den modne solvarme kroppen min.

Kaos i hodet, her ligger jeg nesten kliss naken og lar han stryke og smøre alle krinker og kroker.

Fingeren hans glir sakte nedover mellom de fyldige rompeballene til den treffer det lille bakre hullet. Jeg merker han stopper litt opp...trykker litt med fingeren i fordypelsen, kjenner på den myke huden rundt.

Jeg sukker høyt, før han fortsetter ned og ut av rompesprekken til det åpne skrittet som blir glinsende av oljen som renner ned og suges opp av den mørke busken. Fingeren hans hviler litt der nede på mellomkjøttet.

 

Jeg hiver etter pusten. Prøver å si noe. Noe fornuftig. Men sliter med å snakke normalt. Kroppen dirrer av opphisselse, men prøver å holde fatningen.

- Beklager at jeg er så ustelt, plomper det ut av meg. Angrer på det utrolig teite utsagnet i samme sekund. Rødmer.

- Går bra det, ler Daniel. Synes du er veldig fin jeg.

- Pleier ikke være slik altså, prøver jeg å unnskylde meg med, men har ikke rukket å få tatt sommerstussen sier jeg rødmende.

- Kan hjelpe deg jeg, sier Daniel.

- Hjelpe?..haha..neinei...nå får det holde!, sier jeg med grøtete stemme..

Men før jeg vet ordet av det løper han inn i hytta, og er fort tilbake med barberskummet og høvelen til Carl fra badet. Jeg ligger på magen med lett skrevende bein slik han forlot meg.

- Snu deg da.

Jeg er full, kåt og vet ikke lenger opp eller ned. Gjør som han sier.

Snur meg over på ryggen, mens jeg holder på den løse bikinitoppen så den ikke faller av og blotter brystene mine. Som et slags siste halmstrå for anstendigheten min.

Ser opp på Daniel foran meg. Ser at shortsen hans strammer seg over en enorm ereksjon. Jeg svelger tungt. Han smiler til meg. Jeg lar han løfte opp bena og legger knehasene over armlenene på solsenga.

- Sitter du godt, Randi?

Jeg nikker rødmende. Herrgud hva er det jeg gjør, tenker jeg i et øyeblkks fornuft som raskt fordamper i opphisselse og kåthet der jeg ligger med skrevende ben og med et klissvåt skritt foran en ung mann jeg nesten kunne vært moren til.

Daniel setter seg til mellom bena mine. Smiler til meg, tydelig opphisset han også. Litt rød i toppen.

- Hvordan vil du ha det, Randi? Spør han nesten som han var frisøren min.

Jeg svelger tungt, halsen føles tørr. Jeg tar en ny slurk av vinen.

- Jeg pleier bare stusse litt jeg, hvisker jeg anstrengt. Du er vel vant til at de damene på din alder sikkert er velfriserte...eller at de kanskje tar alt..? Gjør det du synes er fint, du.

Daniel smiler og nikker.

Forsiktig begynner han å smøre inn skrittet mitt med barberskummet. Jeg er så kåt at jeg holder på å eksplodere. På en måte lengter etter at han skal ta på meg, men på en magisk måte unngår han å komme i kontakt med klitoris som står som en moden knopp opp i luften.

Fokusert begynner han å jobbe med høvelen.

Sakte men sikkert faller de krusete hårete kjønnshårene ned på håndkledet under meg.

- Åå...tar du alt!?

Daniel smiler opp til meg. Ser at jeg rødmer når jeg ser ned på det nå snart helt bare skrittet.

Har aldri turt å barbere alt. Har følt at det..blir vulgært. Nesten litt tøsete. At det ikke passet seg for en godt voksen dame.

Huden under busken er blek og står i kontrast til den ellers gyldne sommerhuden. Får meg til å føle meg enda mer naken og bar.

Daniel tørker forsiktig bort restene av skummet med en klut. Puster tungt når han ser den glatte fitta mi. Ser han svelger tungt.

Jeg tar sats:

- Du må kanskje sørge for at jeg ikke blir solbrent på den sarte huden der nede også da...

Han ser opp på meg, gliser litt. Tar sololjen og heller en tynn stråle ned på den bleke huden rett over det gapende kjønnet. Jeg stønner høyt når jeg kjenner hvordan den solvarme oljen renner over fitta mi. Daniel lar fingrene forsiktig gli over skrittet, og denne gangen glir fingrene over den harde knoppen.

Jeg nesten hyler til, når han lar den hvile litt der...

- Åååå...Daniel! stønner jeg

- Du er så.....våt....Skal jeg stoppe? Spør han..

- NEIII! Åhhhh.., stønner jeg, nesten freser jeg...

Han fortsetter å la fingrene gli over, leke, utforske....jeg puster tyngre og tyngre...før jeg skriker til når en bølge av vellyst strømmer gjennom meg...

Orgasmen ruller og ruller...Før jeg faller litt tilbake igjen.

Daniel fortsetter, men stopper opp da telefonen min ringer.

- Hei kjære, sier jeg med sviktede stemme

- Hei, det er meg, sier Carl, går det bra med dere?

- Ja, vi har det veldig bra vi, sier jeg skjelvende

- Du høres litt rar ut, er alt bra?

- Jada, Er nok bare solen og litt vin, forsikrer jeg han om. Prøver å ta meg sammen.

Han ler litt:

- ja du må være forsiktig med for mye vin i varmen. Man kan få solstikk og det som verre er. Er Daniel flink da?

- Daniel er kjempeflink, jeg smiler lurt til han, Han har tilogmed klipt hekken...

Carl blir litt stille.

- Klipt hekken? Men det klipte jeg jo i våres. Har vel ikke grodd ut igjen den?

- Å jo, den var veldig lang og ustelt, men han tok den helt ned, så nå er det blitt veldig fint der.

Jeg lar fingrene mine gli over den glatte våte fitta mi, blunker til Daniel, og tar hånda hans og legger den tilbake i skrittet mitt. Nyter å kjenne fingrene hans gli over og kose med den glatte følsomme huden.

- Ok, javel. Sikker bra. Men du det var en annen ting, sier Carl, Det vi snakket om i morges. Jeg har tenkt litt...

Jeg må kvele et stønn inn i telefonen når Daniel lar to fingre gli inn i meg. Ser han er sprengkåt nå. Han reiser seg litt opp, og jeg ser han er på vei til å kneppe opp shortsen. I et sekund av fornuft ser jeg litt strengt på han og rister på hodet.

-Vent litt Carl..., sier jeg og holder for mikrofonen.

- Bare ta på vennen...ikke noe mer. Dette er allerede galskap, hvisker jeg til han, men kan ikke gå lenger...jeg er gift vet du og er ikke på pillen eller noen ting.....vet du er kåt men det er for risky å gå lengre...... Ja, hva sa du kjære, sier jeg inn i telefonen igjen, var bare Daniel som måtte få litt instruksjoner rundt hvor han kunne bruke penselen...

Daniel ser kjempeskuffet ut men begynner å ta på seg selv innenfor shortsen mens han ivrig fortsetter å fingerpule meg. Jeg vrir meg i kåthet, men prøver å være stille.

Carl fortsetter:

- Ok. Jo det vi snakket om angående barn. Jeg synes prøverør blir litt rart..

Jeg prøver å ta meg sammen, men det er litt vanskelig..har bare lyst til å stønne høyt. Så deilig å kjenne hvordan fingrene til Daniel ivrig puler og leker med meg. Lar fingeren gli nedover og over rompehullet mitt...Jeg går nesten i bro...

Han stopper opp, prøver å få kontakt igjen med meg.

- Vent litt Carl, Daniel lurer på noe igjen.

- Hva er det hvisker jeg?

- Jeg ble ikke helt ferdig, hvisker han...fikk ikke tatt de små hårene bak.

Han gjør tegn til at jeg skal snu meg igjen.

Jeg rister litt på hodet, men han insisterer og begynner å vri meg rundt. Jeg gir etter og snur meg rundt og kjenner han løfter meg opp på knærne. Bikinitoppen faller av og de moden tunge brystene henger løst under meg.

- Ja tilbake, sier jeg inn i telefonen, bare Daniel som ville stusse en annen busk han fant og syntes var ustelt.

- Hæ? Carl nøler litt men fortsetter, jo det vi snakket om, angående barn og slikt...jeg har tenkt litt..

Jeg prøver å holde samtalen med Carl uten at han mistenker noe, kjenner jeg blir både skamfull og ekstra kåt av å snakke med han mens Daniel fingrer meg så ivrig.

Daniel tar den ledige hånda mi og får meg til å dra den ene rompeballen til sides, mens han selv gjør det sammen med den andre mens han lar høvelen gli langs siden fra toppen av rompehullet og fjerner de sorte små hårene. Gjør meg helt glatt og fin.

Ber meg fortsette hold rompeballen slik, og jeg kjenner at han tømmer litt olje i toppen av sprekken som han smører meg forsiktig inn med.

Jeg svarer Carl mye med ja, nei, mmm...klarer ikke forme noen fornuftige setninger..

 

Kjenner hvordan Daniel tirrer meg med å sirkle fingeren rundt den tynne brune huden rundt rompehullet mitt. Han lener seg fram mot meg og hvisker meg i øret uten at Carl i telefonen hører:

- Jeg har lyst på deg, Randi....Har alltid syntes du har vært verdens mest sexy dame.

Samtidig presser han en finger forsiktig inn i rompehullet. Jeg biter i meg et stønn. Ringen min klemmer stramt rundt fingeren som hviler litt innenfor, men slapper litt av etter en stund. Han presser inn to fingre og fører de sakte ut og inn i den mørke kanalen. Jeg blir kåtere og kåtere.

Daniel drar ut fingrene og roter i lomma på shortsen. Føler plutselig noe kjølig metall som presses mot rompehullet mott. Glatt av olje og åpen glir buttpluggen i stål han har tatt med seg ut fra nattbordskuffen min, inn i meg. Jeg hyler til!

Carl stopper opp:

- Hva er det? Noe galt?

Jeg puster og peser av den intense følelsen av å bli fylt opp bakfra.

- Neida....åhh...bare en veps som stakk meg og som jeg måtte rømme fra, sier jeg litt andpusten.

Carl fortsetter med den lange utledningen sin om hvordan han føler og tenker. Jeg hører nesten ikke på hva han sier. Nesten en uutholdelig trang etter å kjenne Daniel i meg.

 

Jeg gir etter. Må ha han. Vet jeg har en kondom liggende i veska mi. Jeg åpner den og gir den til han. Sier ikke noe, men han forstår lar seg ikke be to ganger. Han lar shortsen falle ned på bakken. og drevent ruller han den på ereksjonen som har verket lenge nå. Og før jeg får sukk for meg kjenner jeg hendene hans gripe om de brede hoftene min og han trenger hardt og dypt inn meg.

Jeg rister av nytelse når han knuller meg taktfaste tak. De modne tunge brystene svinger i takt. Daniel er som en unghingst, kåt og vill. Griper de myke brystene mine under meg, mens kan knuller på. Klemmer de, finner vortene og vrir og drar i de.

Å herregud, tenker jeg..lukker øynene og prøver å lytte til Carl:

- ....så oppsummert har jeg vel kommet til at jeg ikke er klar for prøverørsbefruktning, det får meg til å føle at jeg ikke duger helt som mann. Som om at jeg ikke er bra nok. Jeg vil fortsette å prøve litt på gamlemåten. Litt til...håper du forstår?

Klarer ikke tenke klart, både irritert og frustrert og Carl som bare lar tiden gå, men mest gal av kåthet og pikken til den unge mannen som nå står og puler meg som om han aldri har gjort noe annet.

- Jeg forstår...må tenke..kan ikke snakke mer nå..., får jeg så vidt fram før jeg må legge på.

- Å herregud!, roper jeg ut, ååhh..JAAA.....Knull meg...ÅÅÅÅÅÅÅ...Å gud!!!

Daniel kjører på, griper meg om nakken og presser meg ned mot solsenga med rompa stående i været. Følelsen av buttpluggen og Daniels store stive som fyller meg er ubeskrivelig.

Den ene hånda mi griper bak mellom beina mine, der jeg kjeler med pungen hans for hver gang han presser seg inn i meg. Masserer meg selv mens han puler meg. Opphisset og kåt, frustrert og skuffet over Carl, lar jeg to fingre gli rundt på hver sin side av pikken som jager ut av meg...går en djevel i meg....Kjenner hvordan kondomen rulles litt av for hver gang han trekker seg ut, før den plutselig faller av og ned på solsenga.

Daniel bremser litt opp...nøler litt...

- Randi..?...tok du den av?

- Å...ikke stopp...knull meg!!!...ååååå så deilig...kjenne den store harde pikken din..deg hud mot hud...knull meg vennen....Vær så snill!!!

- ...Sikker...?...hvisker han andpusten....Jeg holder ikke så mye lenger tror jeg..

Jeg nikker og støter mot han.

- Du er helt rå, Randi, nå skal jeg pule deg som du aldri har blitt pult før, din tøs! Er ikke du gift da? erter han og øker takten mens han begynner å stønne høyere.., ÅÅÅhhh..ÅÅhh...yes...!!

Kjenner han presser seg dypt dypt i meg... eksploderer inni meg samtidig som det nesten går svart for meg.....Orgasmen bølger gjennom meg også...ruller og ruller og vil aldri slutte...

Jeg melker han tom mellom spasmene mine...før vi ramler sammen svette og utslitte på solsenga.

Ingen av oss sier noe. Bare puster tungt og prøver å få igjen pusten.

Etter en stund drar Daniel seg sakte ut og reiser seg opp, og drar på seg shortsen igjen. Gir korsryggen min et ømt kyss.

- Da kommer jeg igjen og fortsetter sommerjobben i morgen da, sier han og blunker til meg. La denne gjerne stå i, sier han og tapper lett på buttpluggen som fortsatt sitter i meg,...og du trenger ikke bry deg om bikini i morgen...

Jeg orker ikke svare han, bare gir han et salig smil, der han forsvinner rundt hjørnet på hytta.

Ligger helt slapp som et kadaver på senga, underlivet banker fortsatt. Jeg tar opp telefonen og skriver en melding til Carl mens jeg kjenner den varme sæden til Daniel sakte siver ut av skrittet mitt:

«Jeg har tenkt litt jeg også...Vi kan godt prøve litt til på «gamlemåte». Kan hende vi har hellet med oss, vet du. Elsker deg vennen!»

Det tar noen sekunder før svaret fra han tikker inn:

«Takk! Elsker deg også. Blir ferdig med halvårsrapporten om noen dager. Kommer så fort jeg kan ned til hytta da-nuss!»

Jeg smiler litt lurt og lar hånda mi gli ned og kjenner på den glatte klissete og nypulte fitta mi, mens jeg svarer:

«Ingen hast, jeg klarer meg fint! Nuss!»

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 weeks later...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...