Gå til innhold

Jeg er så absurd kåt nå og søker par eller jente i oslo i kveld


frendo

Anbefalte innlegg

Nå har jeg holdt ting inne og fest og moro mye rart - og merker at det jeg må få ut dette og har ekstreme lyster nå som jeg har hatt helt siden helgen. Om noen vil et eller annet kan jeg være/møte i senterav Oslo innen ca 1,5 timer. Jeg kan pr sånn jeg er nå, brukes til alt som ønskes faktisk. Jeg er borte fra mac ca 30-40 min nå, men håper vilt på noe svar fra noen om noe jeg kan være del av og/ellewr brukes til. puh, ohh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, da er det bare å ta fart å se hva som skjer og hvor man ender. Jeg kan ikke bare sitte hjermm med denne følelsen akkurat, samt et møte imrg så blir helt seksuelt frruestrer som ikke er den diggeste fellingen. Jeg må bare gjøre noe ass - vær ca like kkåt siden fredag så da må man vel ta affære. Men hvor det blir klarere jeg ikke finne ut - mulig bygdøy i oslo da jeg var på skogsvann i går, men litt sent så var ikke mye å hente. Så får vi se da - plutselig er et par på gang og det er jo det jeg digger mest av alt.. O jeg treffer på sted og har litt flaks hehe. For bare ta med mac så jeg e online på leitingen. Sønnen min er på hyttetur også så carpe diem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...